Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Nuffnang] : Yeay! cek nuffnang dah sampai.

Assalamualaikum W.B.T

Hikhik setelah cashout dua bulan lepas...
[sebab salah timing cashout jadi saya dapat dalam masa dua bulan la...kalau tak silap saya... kalau cashout sebelum 30hb dalam masa sebulan...kalau selepas 30 hb...ambil masa lebih kurang dua bulan... sorry kalau saya salah...:D]

Pertama kalinya saya buat cashout selepas 2tahun blogging...
[maaf gambar tak de ya...sebab tak mampu mau beli kamera...huhu bila la nak dapat kamera ni ek?
kena pentingkan keperluan dulu baru penuhi kemahuan...hehehe disebabkan oleh keperluan pun belum dipenuhi selengkapnya. jadi saya biarkan dulu.:) ]

Terima kasih Nuffnang...:)
lepas ni boleh la bagi BE banyak ya... hehehe
tapi kalau invite pergi function ke apa..
saya minta maaf sesangat..memang tak dapat nak pergi banyak tanggungjawab nak kena saya selesaikan...
sebab saya suri rumah banyak benda nak kena uruskan...
dengan design, dengan anak lagi..
jadi kalau En Nuffnang hantar jemputan tu...then saya tak pergi..
saya minta maaf awal2..:)

Jumlahnya tak dela banyak macam orang lain..:)
sebab blog saya bukannya femes pun...
traffik pun tak tinggi...
Boleh la daripada tak de kan...siapa nak bagi free2 banyak tu kan...:)

amaunnya biarlah rahsia...
hehehe...:)
tapi jumlahnya kurang daripada RM500 ya...
baca betul2 bukan RM5000 tapi RM500 :)

Ok... tata...
selamat berblogging...:)

8 Comment (s):

  1. Tahnih Sha..rezeki dibulan syawal... :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, akhirnyaa.. dpt jugak ye kak!

    Kite ni ntah biler nye lah nk cashout nya..
    Lagi la merangkak2 je $$ nk masuk dr nuffnang! haha

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah rezeki raye n keluarga :-0

    ReplyDelete
  4. heee. sama . aya pun dh dpt. first time dpt. tak de lah byk pun. bolehh laaa. hee :)

    ReplyDelete
  5. sha, kak fidza mimpi sha malam tadi.... kak fidza mimpi sha anak orang kaya.... :)

    ReplyDelete
  6. wahhhh kurang dr RM500 byk la tu

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™