Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Customer Testimonial : Kepada customer-customer saya :)

Kepada customer-customer yang pernah order dengan saya...:)
Anda dijemput untuk menaip testimonial terhadap design-design yang telah anda order..:)


"Merupakan pelanggan terawal WM dlm dunia designer.. Sehingga kini hampir 6 kali saya membuat tempahan makeover blog melalui sentuhan beliau.. Dan kesemua hasilnya tidak menghampakan.. Kesemua hasil kerja WM mempunyai nilai & identiti tersendiri.. Saya sangat berpuas hati dengan kerja beliau.. Harganya juga berpatutan dengan hasil yg cuba diusahakan mengikut kehendak & permintaan setiap pelanggan.. "
Salina Sasliza @ Ibu Aqil
'
"sangat puas hati dengan hasil kerja WhiteyMommy ketiga-tiga blog template yg pernah di order sangat mengujakan. Terima kasih"
Lelord @ Mamanajlaa

"design-design whitey mommy ni mmg superb! every design yg dihasilkan mmg takkan same dgn org lain..."
Pink Velvet

"design WM tak pernah mengecewakan.... sekali bg draft terus teruja terus tak sabar nak suruh upload... hehehe... bagila apa tugasan pun pasti dilaksanakan dgn sempurna... insyaAllah... "
Mimie Hamdan @ Delicious Cuppies

"WM memang talented. Design beliau memang memenuhi citarasa pelanggan-pelanggan.  Overall, saya memang sukakan design simple dan menarik dari beliau. Tak percaya lihatlah portfolio, memang tidak perlu dipertikaikan lagi...Saya Suka!"
Rahmah Ram Ram

FILL UP THIS FORM TO SUBMIT
 
Copyright © Whitey Mommy™