Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Pengumuman] Tempahan Ditutup

Assalamualaikum W.B.T :)
Dah lama saya nak tutup tempahan ..
tapi tidak pernah terjadi lagi...selama setahun lebih mendesign..:)
Sebab sebelum ni tak pernah rasa pun list sepanjang sekarang..:)
ada 10-11 orang on waiting list..
bila kurang 2, bertambah 3, kurang 1 bertambah 2.
Jadi saya rasa list tu tak pernah kurang..:)

Saya buat keputusan untuk tutup tempahan buat sementara waktu..:)
Untuk mereka yang sudah menghantar email dan bertanya tentang cara nak order, harga dan sebagainya..
Jika masih berminat dan konfirm untuk order..
anda boleh email @ YM kepada saya untuk sebarang confirmation order...
order anda masih diterima...
saya hanya tutup kepada sebarang pertanyaan baru :)

Banner Emergency yang simple..:p
Alasan saya menutup tempahan blog design untuk sementara waktu ini.
1. Saya nak clear semua yang ada dalam waiting list..

2. Selepas clearkan semua yang ada dalam waiting list..saya nak buat rombakan besar-besaran untuk blog design sendiri..:) dah lama planning untuk template baru...tapi...disebabkan ada tanggungjawab lain yang utama iaitu mendesign blog klien. blog sendiri saya letak dalam waiting list yang paling bawah..:)
Saya juga nak kemaskinikan terma dan syarat [mungkin akan dibuat dalam dwi-bahasa], Format untuk tempahan [supaya klien lebih mudah untuk memberi kriteria yang dikehendaki dan saya mudah memahami apa kehendak klien], dan menyedia beberapa dokumen untuk urusan jual beli klien..:)
Insyaallah... harap saya dapat lakukan... kerana semua benda nak kena buat satu sistem dan standard.

3. Saya nak jadualkan balik jadual harian saya termasuk Khalis.. disebabkan Khalis dan meningkat usia 2 tahun..saya perlu luangkan masa untuk mengajar dia..:) Silibus home school dia pun belum buat lagi... jadi harap lepas list dah clear saya akan lebih tenang untuk rangka balik jadual harian...:)

4. Saya akan limitkan beberapa blog design untuk sebulan... supaya waiting list saya tidak terlalu panjang... dan saya tidak stress untuk siapkan design2..:) Biasanya kalau tengok waiting list panjang2 stress woo..;p . Jadi..belum design lagi otak dah rasa letih... kalau boleh tak mahu la macam tu kan...
nak hasilkan produk yang berkualiti Idea pun kena berkualiti juga..:) Insyaallah...

5. Saya tak nak buat tempahan2 dengan tergopoh gapah.. Insyaallah... setiap blog akan siap dalam masa 1-3 hari...[ untuk proses draft, redesign, confirmation, dan Installation.


:) Klien yang belum mendapat draft dan yang belum menerima sebarang email progress daripada saya..:) saya harap anda bersabar..:)
Insyaallah saya akan sediakan secepat mungkin...

11 Comment (s):

  1. hehe...sedang elok je, baru semalam kak eina email bertanya..tp oklah..cop awal2 tuk next year..hee~

    apapun success selalu k~

    ReplyDelete
  2. Goodluck & stay with your tiptop designing dear! :) Kak sabar menunggu for your awesome outcome! :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Itu maknanya rezeki semakin murah.

    ReplyDelete
  4. Alamak dah tutup...baru nak order re-design..hehehe...selamat mengemaskini semua...akan setia menunggu sebab puashati dengan keje sha...terbaekkk(intonasi macam boboiboy)...:)

    ReplyDelete
  5. Itu petanda Sha semakin dikenali.. Tahniah Sha. Semoga semua urusan Sha dipermudahkan. Akak ada singgah blog seorang selebriti tu.. Tengok2 rupanya Sha yg design.. Sangat cantik.. Keep up your awesome design!!

    ReplyDelete
  6. wah kak..makin maju!

    nnti sy nak order untuk blogshoppe sy pulak..
    bg akan free dulu nnti ok :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. rezeki datang mencurah-curah.... bagus akak ni... ^_^

    ReplyDelete
  8. ala..sy br je nak email untuk tempahan.tp xpela..sy bg akak rehat ye..hehe nnt bile da bukak untuk tempahan..cpt2 announce kat blog.. :)

    ReplyDelete
  9. salam sha,

    wah...i am really amazed by yr creativity...tp sayang nya lewat jumpa blog u ni... baru nk suh u design kan blog i... hopefully, u active semula dalam waktu terdekat ini...pls inform once u r back to work , ok dear..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™