Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Sue Hijab

Saya dah lama tak upload blog design kan...:)
Tak sempat nak crop dan letak watermark untuk design2 ni..
duk fokus nak clearkan list yang mana ada...:)

Tapi... Malam ni...saya ingat nak upload beberapa portfolio blog design saya yang telah lama saya siapkan..:)
marathon 3 blog design...Insyaallah kalau larat nak mengarang..:)

Blog design yang ditempah oleh Kak Su..:) pemilik Sue Hijab dot Com
Sue Hijab dot com merupakan blogshop yang menjual pelbagai jenis tudung dan shawl...:)

Kak Su seorang yang peramah dan sabar orannya..:)

Full Layout
Kak Sue memilih warna dark red sebagai warna tema...
reka bentuk template ini adalah dirancang oleh beliau sendiri..:)
saya hanya merealisasikan dan menambah baikkan dengan idea saya..:)

Kak Sue memilih doll sebagai penghias blog design..:)
Disebabkan blogshop yang menjual fabrik..
Kak sue memilih butang sebagai penyeri... dan saya pula menambah penggunaan ala2 benang berjahit pada design...:)

Alhamdulillah Kak Sue suka..:)
Item
Untuk Watermark, signature.
Kak sue memilih tema simple dengan hiasan bunga2 comel...:)

dan  bagi Logo Rasmi... Kak su memilih tema yang sama
Logo adalah direka oleh Kak Sue sendiri saya hanya merealisasikan artworknya sahaja..:)

Insyaallah warrantynya adalah untuk selama2nya...selagi saya masih lagi berada didalam bidang mendesign ini..:)


Blinkie

Blinkie untuk Kak sue..:) Kak sue nak yang comel2...jadi text tu saya bagi animated :)

Terima kasih Kak sue..:)
kerana sudi order blog design dengan sha..:)
Semoga bisnes kak sue...terus maju dan berjaya..
amin..:)

Jom kita ke Sue Hijab dot Com..:)
sekarang ni...tengah ada promosi hebat ni..:)

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™