Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[My Design] : Saya Minta Maaf.

Assalamualaikum W.B.T
:)
dah lama saya tak update blog kan.
ada beberapa blog yang saya dah install pun masih lagi belum diupload.
kerana masa tak mengizinkan lagi.
sebelum upload. nak kena crop. nak kena letak watermark . jadi tak sempat lagi nak buat semua tu.
nak cepat2 siapkan design yang masih terbengkalai..

soon saya akan upload secara berperingkat blog2 design yang sudah di install.
dengan keadaan kesihatan emosi saya tak berapa nak stabil.
Khalis pulak makin menuntut perhatian.:)

saya harap customer yang masih menunggu bersabar...
saya bersyukur kerana semuanya memahami...:)

_______________________________________________________________

Allah hadirkan sesuatu musibah supaya hambanya lebih dekat dengan Dia.
dan Allah tak kan berikan ujian lebih daripada kemampuan hamba-Nya

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™