Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Anis Yuhanis

Assalamualaikum W.B.T. :)

Akhirnya...siap upload untuk portfolio ke-3 malam ni..
cukup la dulu ..:)
esok pulak..;p [kalau ada mood]

Banyak lagi ni tak upload..


Blog design order by Kak Anis..:)
Seorang tauke Mas..:) jadi sesiapa yang berminat untuk membuat pelaburan Emas..boleh la singgah ke blog dia...dan contact dia...:)
Insyaallah Kak anis bagi penerangan yang details..
masa saya tengah Install blog dia hari tu...ada juga terbaca tentang plan2 nya..
Insyaallah suatu hari nanti..
Jika ada rezeki yang lebih...nak juga buat pelaburan Emas..
ya la..Emas ni...harga dia tidak pernah jatuh...malah makin meningkat dari semasa ke semasa..
memang kalau nak buat pelaburan memang menguntungkan... :)

Full Template
Kak Yuhanis mahukan tema Blink2 Ala2 template yang saya design untuk Dilakochan..
nak tema sama...pink dan juga gold..:)
yang menggambarkan beliau membuat bisnes untuk jual beli emas ni..:)

Dan Doll sebagai penghias blog header..:)
Disebabkan tajuk blog Kak Anis adalah CERITA CINTA by ANIS..
jadi... mesti lah ada dekorasi juga letak love2 kan..:)
diamond2 pun saya letak bentuk love gitu..:)
Item

Item untuk Kak Anis saya adaptasi daripada blog design beliau...:)
Cuma ada dua extra untuk dealer badge..:)
Prudential dan juga GCP badge..
Kak anis minta saya design untuk nampak lebih kemas...:)

Alhamdulillah...Kak Anis suka..:)
Terima kasih Kak Anis..:)
kerana sudi menempah blog design dengan Sha...:)
Semoga Kak Anis terus sukses dan berjaya mencapai impian yang diinginkan..:) Amin...

Berminat nak tahu Pasal Jual beli Emas..:)
Moh... ke blog CERITA CINTA by Anis..:)

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™