Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pengumuman: Tempahan ditutup

Assalamualaikum W.B.T buat semua pengunjung blog ini :)
Cuma nak bagi tahu. Tempahan untuk semua jenis design saya tutup buat masa sekarang. Saya dah pernah inform kat Facebook Page mungkin ada yang tak baca sebab bukan semua like page tu kan. Saya tak announce kat blog akibat kemalasan dan fikiran masih lagi kusut dengan kerja-kerja yang masih perlukan perhatian untuk disiapkan. Jadi tak sempat saya nak publish.

Tempahan sebenarnya lama ditutup dan saya masih dalam proses untuk menyiapkan blog-blog yang ada didalam waiting list sekarang. Saya mohon maaf bagi mereka yang hantar email tapi saya belum reply. Nanti kalau tempahan telah dibuka, kalian boleh lah hantar email semula jika masih berminat untuk menempah dengan saya.

Kerja saya tidak selancar dulu. Maklumlah faktor umur dan komitmen lain sebagai seorang wanita dan ibu. Terima kasih buat mereka yang berminat untuk menempah dengan saya. dan yang sanggup menunggu untuk menempah dengan saya. Hanya Allah yang mampu balas kebaikan kalian. Semoga Allah murahkan dan berkati rezeki kita semua.. :)

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™