Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pengumuman : Tempahan Blog Design dibuka

Assalamualaikum W.B.T :) dah lama tak update blog, tak sempat lagipun nak karang entry kekadang malas. mood rajin sudah diberikan sepenuhnya pada kerja, dan diakui yang saya adalah bukan blogger tegar. hehehe.

Seperti yang tertera pada tajuk. Tempahan sudah dibuka. Alhamdulillah. Selesai sudah waiting list yang panjang itu.
Sesiapa yang berminat nak menempah boleh rujuk di : Whitey Mommy Design
baca terma dan syarat. dan kalau setuju dengan terma dan syarat boleh lah isi Borang Tempahan

Ini saya sertakan proses dari menempah hingga ke selesai di install ke blog.

1. Baca Terma dan Syarat terlebih dahulu. supaya anda faham macam mana cara saya bekerja. 

2. Jika benar-benar ingin membuat tempahan. Boleh isi borang tempahan .
Saya akan reply email anda dalam masa 24 jam-48 jam. Insyaallah. Jika tidak reply, anda boleh email secara manual kepada saya di : whiteymommy@yahoo.com. Kerana berkemungkinan saya tidak menerima email daripada anda.
Pastikan anda membuat perancangan dan pemilihan yang teliti terutamanya dalam pemilihan warna dan kriteria sebelum menempah

3. Proses perbincangan.
Proses perbincangan antara saya dan anda. Boleh dilakukan secara dua hala, sama ada di chat Facebook atau pun di YM . atau jika anda lebih mudah mahu beremail sahaja pun ok. Ikut keselesaan anda.
Perbincangan dilakukan sehingga saya faham dengan kehendak anda. Supaya mudah untuk saya membina idea yang terbaik untuk menghasilkan blog design  yang menepati citarasa anda.

4. Anda perlu membuat pembayaran mengikut quotation harga yang saya berikan.
Harga untuk blog adalah bergantung kepada kriteria yang anda minta. Kebiasaanya lagi banyak kerja yang perlu dibuat. lagi tinggilah harganya.
Bayaran penuh perlu dilakukan sebelum nama dimasukkan kedalam waiting list. 

5. Nama akan dimasukkan ke dalam waiting list.
Saya akan inform bilangan klien yang menunggu di dalam waiting list saya.
Kerja-kerja akan dilakukan mengikut giliran. Jadi anda perlu bersabar. kerana saya tegaskan, tiada istilah pushing dan rushing  apabila anda order dengan saya. Kalau anda tidak boleh bersabar. Saya sarankan supaya anda tidak membuat sebarang tempahan dengan saya. Seperti anda, klien saya yang sebelum ini pun membuat bayaran terlebih dahulu sebelum masuk dalam senarai waiting list. Lagi pun nak dapatkan rekabentuk blog design  yang cantik. Idea dan perancangan yang baik yang perlu saya lakukan.


6. Saya akan maklumkan melalui email apabila draft telah selesai. 
Saya akan berikan sebanyak 3 kali draft, dan menjadi tanggungjawab anda untuk memberitahu dan senaraikan dengan selengkapnya jika ada sebarang perubahan, penukaran atau penambahan pada draft yang telah saya berikan, kerana saya kurang arif dalam membaca fikiran orang lain. Saya tidak mempunyai sixth sense. Jadi, anda perlu beritahu saya supaya saya tahu. Jika melebihi 3 kali draft saya akan kenakan bayaran tertentu untuk draft ke-4 dan seterusnya.


7. Apabila semua draft telah dipersetujui, saya akan install blog design ke blog anda. 
Anda perlu beri email login (contoh: britney@gmail.com) dan juga password blog anda.

Sesiapa yang berminat untuk menempah boleh lah buat tempahan. Saya tidak mengambil banyak tempahan untuk satu sesi. Apabila tempat sudah penuh saya akan umumkan untuk menutup kembali tempahan. 

4 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™