Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Terpandang lalu teringin

Assalamualaikum W.B.T Kalau dah nama perempuan tu perempuan juga. Shopping ni memang menjadi kegemaran kan. Orang kata tak makan tak apa asalkan dapat shopping. Betul ke? tapi saya ni sama banyak kot. Nak shopping nak makan juga.

Shopping ni tak boleh buat selalu sebab ada banyak lagi keperluan yang hendak dituntut. Setakat nak puaskan hati sendiri. Kekadang beli juga sepasang baju untuk hadiahkan kepada diri sendiri yang bersengkang mata buat kerja kan. Saya diri dulu sebelum sayang orang lain. Itu salah satu petua murah rezeki juga. Saya selalu ingatkan diri sendiri dan rakan-rakan. Sayang kan diri dulu sebelum sayang orang lain. Tapi sayangkan diri ini bukan bermakna kita pentingkan diri sendiri tapi sayangkan diri lebih kepada hadiahkan sesuatu pada diri sendiri dan juga hargai diri sendiri.
Sentiasa ucapkan sayang kepada diri. Sentiasa meminta maaf pada diri sendiri dan sentiasa berterima kasih kepada diri sendiri. (I'm sorry, please forgive me. I thank you and I love you).

Motif panjang benar intro kan? Nak cerita pasal saya terpandang iklan Zalora (tak mau backlink, dah popular pun tak perlu backlink pun tak pe). Ternampak sportswear yang menarik hati. Aduihai bertabah lah wahai hati. Utamakan yang utama dulu. Kita masukkan dalam wishlist dulu lah jawabnya. Insyaallah kalau ada rezeki dan memang ditakdirkan saya nak memiliki mereka-mereka dibawah ini.. pasti akan menjadi milik saya bukan?

Set Reebok ini yang pertama menyentuh hati saya. Hahaha syahdu tak ayatnya. Kalau syahdu sila bagi hadiah. Saya pakai saiz L. Motif bagi tahu awal-awal. Mana lah tahu tetiba ada orang minta email untuk postkan kepada saya kan. Kwang-kwang. Black always make you look slim.
Set Nike pun mengancam juga. Pergh!!! tak tahan! Sabar-sabar. selesaikan apa yang perlu diselesaikan dahulu.

Ada orang kata, "workout dalam rumah pun nak pakai baju cecantik ke?" Bagi saya pakai baju yang memang dikhaskan untuk workout. Satunya dia ringan dan serap peluh. Fabrik pun memang khas untuk orang yang bersukan kan. So bila kita dah penat bila sapai dipertengahan workout pun kita tak kan rasa badan kita berat. Berbanding pakai baju biasa. Bila kita berpeluh, baju akan serap peluh. Kat situ sebenarnya kita akan rasa berat .

Keduanya bagi semangat untuk buat workout. Dah pakai baju sukan cantik-cantik. Workout pula depan cermin. Berikan kita satu imaginasi untuk kurus dan berbadan cantik. Lagi cepat untuk kita kurus dan cantik sebab kita dalam keadaan happy dan positif.

Ini pendapat peribadi saya lah. Sebab saya memang macam tu. Orang kata saya skema sikit. Tak kisah lah orang nak kata apa. Asalkan kita happy.

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™