Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Survey : Tentang water filter

Assalamualaikum :)
Nak tanya, rumah anda semua ada tak pakai water filter?
Nak tanya, pakai water filter brand apa ek?

Survey untuk mengetahui brand yang best ...:)

7 Comment (s):

  1. Sha...RX Water bagus...tapi akak pakai Bio-Aura sebab adik jual...hahaha.

    ReplyDelete
  2. Saya pakai DCL yang air Oxy Pi botol biru. Best jugak. Sampai ketagih nak air tu hari2. Kalau nak yang spart part senang dapat dan murah, Guna Hexagon yang Cosway.

    ReplyDelete
  3. kita guna Rx Water. air jadi sedap dan berasa segar bila minum. hahaaaa. mertua kita jual.

    ReplyDelete
  4. ehek . . nk ckap jugak . . rumah kite gune elken . .

    ReplyDelete
  5. Umah opah Aqil ni guna Bio Aura mommy.. ;)

    ReplyDelete
  6. Saya guna Elken..nak juga menyibuk....

    ReplyDelete
  7. Hai..Saya guna Bioaura. Kalau berminat boleh roger. mmg tgh buat sale gila2 utk habiskan stok. tinggal satu jek ni lagi. mesti tak sangka dgn harganya nanti..:)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™