Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tutorial oh tutorial...

Assalamualaikum W.B.T

Dah lama saya tak buat tutorialkan, sebab merajuk (ada orang nak layan ke kau punya rajuk?) dengan orang yang tak tahu nak berterima kasih dan kalau bertanya tu jenis stok-stok yang macam nak cari gaduh dan tak de hormat, sekurang-kurangnya panggilah kakak ke, sejuk sikit hati nak menjawab pertanyaan. Ni terus bertanya tanpa hujung pangkal. Walaupun kita ni dunia blogger, tak nampak mata, hidung, kepala dan sebagainya. Berilah salam dan kata ganti nama diri yang elok sikitkan. Barulah nampak beradab dan sejuk sikit hati. Tak gitu?

Ramai yang email saya duk bertanya tentang tutorial itu dan ini. Tetiba macam ada mood nak buat tutorial pula...

Jangan la tanya tutorial macam mana nak design blog ke, nak lukis doll ke. Sebab saya ini bukannya seorang yang expert sangat. Sebab kebanyakkan blog design ke, lukis-lukis ke. Semuanya saya try and error. Kalau cantik dimata saya. Saya tunjuk pada customer. Sebab tu saya tak tahu macam mana nak buat tutorial. Sebab cara saya tidak konsisten. Ianya berubah mengikut kehendak customer yang berbeza-beza.

Kalau takat tutorial widget ke, atau add on lain tu boleh lah juga saya rujuk kat blog otai-otai dan olah ikut cara saya sendiri. Atau pun saya buat ikut akal logik saya.:)

Cuba senaraikan tutorial apa yang anda mahukan kat komen ni...
tapi kalau saya tak penuhi permintaan anda...
Jangan lah marah-marah pula ya :)

4 Comment (s):

  1. hai sha..ikutkan byk benda nk blajar, tp tk sempat skrg ni..huu~

    ReplyDelete
  2. saya pun banyak yang tak tau......letaklah tutorial banyak2.....yang penting mudah untuk diikuti...hihihi....

    ReplyDelete
  3. Salam...Akak jangan merajuk,nanti cepat tua tau!Huk huk huk~

    ReplyDelete
  4. nak template mcm irine .. hehehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™