Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Ingin Kelihatan Menarik Di Hari Raya?


Ingin kelihatan cantik dihari raya? Jom kita cuba pakai Dx Lingerie.
Percuma untuk cuba pakai. Sangat-sangat selesa untuk dipakai tak kira masa.

Setakat ini semua yang pakai Dx Lingerie... tidak kira peringkat umur. Dari umur belasan sehinggalah ke warga emas tau.

Boleh bayang tak macam mana warga emas pun boleh pakai? selesa...

Bukan untuk menunjukkan bentuk badan semata2...tapi untuk reshape balik mana alignment badan yang dah lari. Tak semestinya tunjuk kat orang ramai... tunjuk kat suami... untuk keyakinan diri sendiri... badan dah cantik..pakai apa pun cantik kan?

Pengalaman saya untuk kurus dan cantikkan badan adalah untuk puaskan hati sendiri.. dah slim of course sihat kan? emosi stabil... senang nak berjalan... tak de lah sakit lutut lah... keyakinan diri menurun..mana tak nya.. bila keluar rumah... pakai baju, asal berjalan je...sana sini bergoyang2... badan dah menggelebar memang tak selesa dan rasa kemas...

Anda yang berminat nak cuba pakai secara percuma? Pun boleh... Tapi saya tak nak beli... hanya nak cuba pakai je.. pun boleh.. kenapa kita nak bagi anda cuba?

sebab supaya anda dapat pengalaman pakai Dx Lingerie. Tidak kisah lah anda pilih korset yang mana... Tapi pastikan ianya selesa... Jadi bila dah cuba pakai Dx Lingerie ni. next time bila anda cuba yang lain juga, anda boleh buat perbandingan yang mana selesa dan yang betul-betul value for money.

Kita kerja penat--penat, kita kerja sungguh-sungguh. bila sampai masa nak rewardkan diri sendiri sudah tentu mahukan yang betul2 berkualiti dan selesa bukan??

Ingat... anda beli korset yang beribu-ribu... jangan biarkan HANGER yang memakai korset anda. Pastikan pelaburan anda itu berbaloi...

Selamat berfikir... kalau kata hati cakap ..."owh! nak cuba pakai lah korset yang whiteymommy (sha) promote ni" .

Jom! kita cuba pakai... Jangan risau.. no hidden cost, tiada paksaan, tiada agenda tersembunyi. saya hanya bagi anda pakai dan anda yang tentukan. YOU CAN KEEP ALL MY WORDS!

Bentuk badan yang cantik adalah idaman setiap wanita. Tidak kira bagi mereka yang berisi ataupun yang sekeping. Semua nak cantik. Kalau boleh nak bentuk S kan? Memakai korset bukan semestinya berniat untuk menunjukkan susuk badan semata-mata. Disebalik jubah pun ramai yang pakai korset. Siapa yang bakal melihat disebalik jubah itu? Suami lah kan. Dah bentuk badan cantik sudah tentulah berkeyakinan. Walaupun dalam jubah.

Selain itu untuk kesihatan, dah slim melim. sudah tentu sakit lutut pun kurang. Emosi pun stabil. Sebab kalau berat badan naik, wanita biasanya cenderung untuk menjadi panas baran dan beremosi terutama jika memakai pakaian dalam yang tidak selesa dan menyakitkan.

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

3 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™