Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pengalaman Puan Maslinda semasa pertama kali cuba Elysyle Dx Lingerie

Testimonial kali ini tidak bergambar. Cuma kata-kata daripada salah seorang yang mencuba pakai Elysyle Dx Lingerie buat pertama kali. Jom baca :
Dulu..sebelum kawin berat badan aku cuma dlm range 48 - 50kg jer...fuh..masa tu mmg x fikir aper sgt..diet sikit2 pun dah ok...tp biler mengandung anak pertama berat badan aku naik mendadak sehingga 73kg..masa tu..ya allah...bulatt nyah!!!..sendiri tgk pun ngeri hehehe...then lepas bersalin tu berat badan jadi 62kg...masa tu fikir..ok lah kan...anak pun dah sorang..tp..yang x leh tahan tu..masa mengandung anak ke dua..berat aku naik lagi teruk...78kg..lepas bersalin berat maintain 73kg...masa tu mmg pasang niat nak diet..nak bersenam etc..tp tu semua angan2 kosong jer lah...diet2 gak...tp lewat mlm kalau lapar..aku selongkar peti sejuk gak..nak bersenam??ader ler pegi sekali dua..lepas tu bersenam atas katil jer hahaha...sbb tarik selimut pepagi sabtu ngan ahad tu lagi kuat daya tarikkan nyer dr bersenam :D...

Then,2 bln yg lepas sorang opismate ni dtg umah aku..siap bw beg sample DX..dlm hati..alamak..sure dia nak jual nie...biasalah kan..mentaliti org melayu..MLM???aku x nak...MLM ni tipu org bwh jer..hehehe..tapi ni sume masa tu jer ek... derang suh aku try..mati2 aku reject sbb aku x nak kena tipu lagi...(coz dl pun ader kwn aku dtg suh aku beli korset jenama H**....siap ukur badan pelbagai..last2 biler semangat nak beli dia ckp susah dpt saiz ler...etc)

Aku tetap seorang wanita yg nak turun kan berat badan..sbb nak kesihatan yg optimum...so..suatu hari tu aku g HQ Elken kat Jln Klang Lama...ngan confident nyer fitting DX..1st time cuba..terus teruja...sbb mmg selesa yg amat sgt..senang dipakai..paling best..nak tunduk2 pun selesa..nak g toilet pun senang nak buka & pakai balik heheh..pastu...siang malam x boleh tido duk teringat2 hahahaha

Hati ni teruja sgt nak beli tapi x mampu sbb harga ribu2 jugak macam jenama H**...Dua perkara yg buat aku fikir beribu kali...tak berkemampuan beli cash dan takut untuk berhutang... Tapi biler difikir2 balik..pelaburan dlm rm180++ sebulan jer pun...utk kesihatan diri sendiri..so..x kan itu pun x boleh kan...Last2 Mr hubby cakap..."sayang nak ke?kalau nak..beli ler..bayar ansuran"..TQ Mr Hubby...

DX Lingerie adalah korset pertama yang saya beli secara ansuran. Melabur untuk badan kemas dan cantik apa salahnya kan. Kalau di tambah keseluruhan kos selama hari ini saya melabur untuk makanan menguruskan badan, ubat kurus banyak jugak duit habis tanpa disedari. Walaupun beli pada waktu gaji sahaja....hehehe.

Sebenarnya sebagai perempuan kita kena fahamkan konsep badan kita. Boleh ke badan kita menerima pelbagai makanan untuk kuruskan badan? Boleh ke bersenam hari-hari?Paling best...DX Lingerie ni adalah baju pembetukan tubuh badan...sbb lemak2 tepu yg berterabur kat badan kita tu boleh dibentuk utk menjadi aset..
Anda baca dan nilai sendiri. :) Apabila baca kata-kata Puan Maslinda ini. Hati saya terdetik, sayang sungguh suami beliau padanya. Terharu tau bila suami belikan something untuk kecantikan isterinya. Nampak kesungguhan dan usaha suami beliau untuk menyenangkan hati isteri. :)
Kalau nak baca pengalaman pertama saya memakai Dx Lingerie. Boleh baca SINI.
Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™