Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Persoalan 1: Betul ke Elysyle Dx Lingerie Bagus?

Assalamualaikum W.B.T :)
sebelum memulakan hari ini. Saya ada cek keywords kat nuffnang. Saya tengok ada keywords yang mengandungi persoalan yang bagus untuk dijawab berdasarkan pengalaman saya memakai dx lingerie, berdasarkan pengalaman customer saya memakai dan mencuba dx lingerie. Apa yang saya berani jamin. 7 orang customer saya yang mencuba pakai Dx semuanya berpuas hati dan semua cakap selesa. Kalau anda nak cuba pun boleh untuk buktikan bahawa dx lingerie ini sangat-sangat selesa dan saya bukan beromong kosong. Kalau kita baca sana-sini , tapi kita sendiri belum cuba lagi dah buat andaian macam-macam saya rasa itu sangat tidak adil bagi produk yang sebagus Dx Lingerie. Kami bagi anda cuba pakai secara PERCUMA. tak perlu bayar. Anda boleh buktikan sendiri betul ke tidak apa yang saya cakap. :)

Ini adalah 2 persoalan yang menarik minat saya untuk menjawab :)


1. Betul ke Elysyle Dx Lingerie bagus?
Jawabnya betul! kenapa? sebab kesannya sangat menakjubkan. Setiap sen yang anda laburkan untuk mendapatkan Elysyle Dx Lingerie adalah berbaloi-baloi

berkesan ke?
keberkesanannya memang sudah dibuktikan oleh ribuan yang memakainya...termasuk saya sendiri...
selesa ke?
selesa sangat-sangat. sebab material yang digunakan adalah kapas mesir (egyptian cotton) . serap peluh dalam masa 0.01 saat. badan tidak akan rasa melekit dan rimas walaupun lama memakainya..

Elysyle Dx Lingerie adalah:
100% selamat!
- Tidak memberi kesan melecet kepada kulit, tidak menyebabkan rasa senak atau sengkak dan tidak menyebabkan sebarang rasa kerengsaan. Diperbuat daripada produk yang bermutu tinggi.

100%  Semulajadi
-Tidak mempunyai sebarang ubat ataupun bahan kimia yang boleh menyebabkan alahan pada kulit kerana ia menggunakan teknologi daripada pakar baju dalam yang berpengalaman lebih 30 tahun dalam membuat baju dalam. Sebelum terhasilnya Elysyle Dx Lingerie ini. Kajian dilakukan oleh pakar baju dalam dengan kerjasama universiti terkenal di Jepun untuk menghasilkan pakaian pembentuk badan yang selesa dan mempunyai keberkesanan yang menakjubkan.

100% Selesa
- Jaminan keselesaan itu adalah menjadi keutamaan, kerana secanggih mana pun pakaian dalam kalau kita pakai tidak selesa. memang tak de maknanya. Pilihan utama pakaian dalam adalah selesa bukan? ya! itulah jaminan daripada dx lingerie :). Fabrik yang digunakan adalah nylon (supaya lembut pada kulit dan selesa dipakai), Kapas mesir ( untuk menyerap peluh bagi mengelakkan rasa melekit dan badan berbau serta tidak selesa. Semua orang tahu, bila sebut sahaja cotton mesti selesa bukan?, dan polyuritene (supaya mudah untuk dikendalikan terutamanya ketika hendak ke tandas). Gabungan daripada ketiga-tiga material inilah yang menghasilkan keselesaan apabila anda memakainya.

100% Sihat.
-Apabila anda memakai Elysyle Dx Lingerie ini. Tiada istilah sakit-sakit badan yang kononnya sesetengah itu memberi omongan bahawa proses pembakaran lemak akan menyebabkan badan menjadi sakit-sakit. Malah badan anda akan lebih berasa ringan dan juga segar. Sebab Elysyle Dx Lingerie ini mengalihkan lemak ke tempat yang betul di bahagian badan kita. Sebab itu, biasanya kalau saya pergi fitting, dan customer saya pakai 1-3 jam. Mereka akan cakap. Wah! rasa ringan sangat-sangat badan.
Kenapa saya memilih DX LINGERIE?
memang sedap dipakai dan sangat selesa.
Nak ke tandas pun senang sebab long girdlenya senang nak buka.

Nak sembahyang tak payah nak buka waist nipper @ body shaper.
Masa period pun boleh pakai
Kainnya serap peluh

Bila makan AUTOMATIK boleh control sebab cepat kenyang
Harga yang berpatutan dan yabg bestnyer boleh buat ANSURAN AEON
Anak dara, mak orang, nenek orang, semua wanita boleh pakai DX.
malahan bapa orang pun boleh pakai (waist nipper sahaja)

Bila dah kurus kita boleh outer bagi kecik skit
Dalam pantang pun boleh pakai korset
Bagi yg bersalin normal lagi cepat Nampak SHAPENYER
Bagi yg bersalin ceasar selepas 2 bulan @ 3 bulan baru boleh pakai dx lingerie
Bagi mereka yang nak tahu Elysyle Dx Lingerie ini bagus ke tidak. Kena cuba pakai dahulu. Jangan risau kami akan memberikan anda untuk cuba pakai secara PERCUMA dan tiada paksaan untuk membeli. Ini jaminan daripada saya :)

Perbandingan Elysyle Dx Lingerie dengan kaedah pembentukkan badan yang lain dan jenama lain.
2.Harga Elysyle Dx Lingerie untuk Jun 2012

Disini saya nak tekankan yang harga Elysyle Dx Lingerie ini tidak pernah susut ya. Dan kami tidak pernah menawarkan diskaun, tetapi jika adanya promosi kami akan memberikan token yang boleh anda menebus produk-produk lain. Elysyle Dx lingerie adalah produk yang berkualiti bukannya produk lambakan yang mempunyai harga yang tidak stabil dan boleh turun naik bila-bila masa.

Sebab itu saya selalu tekankan. Kita penat-penat bekerja , penat-penat cari duit, bila nak beli produk pilih yang betul-betul berkualiti setanding dengan nilai yang kita laburkan. Kalau beli pakaian dalam yang mahal-mahal jangan biarkan hanger yang memakainya. Pastikan diri kita yang pakai.

Ok.. Lain kali kalau ada persoalan lagi saya akan jawab lagi dengan jujur dan ikhlas. :)

Untuk Cuba Pakai Elysyle Dx Lingerie secara PERCUMA dan ingin memilikinya untuk diri anda, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™