Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Testimonial daripada mereka yang konsisten pakai Dx Lingerie

Masih banyak lagi testimonial yang belum saya tunjukkan.. Ini adalah sebahagian kecil sahaja tau. Ada satu buku Testimonial mereka yang memakai Dx Lingerie dan berjaya untuk mendapatkan bentuk badan yang mereka idam-idamkan.

Sesiapa yang buat appointment dengan saya nanti saya memang akan tunjuk buku testimonial tu. :) Tiada nak sorok-sorok punya.

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
 ✉ whiteymommy@yahoo.com

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™