Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya selepas 2 bulan dengan Elysyle Dx Lingerie.

Assalamualaikum W.B.T.
ada beberapa orang pembaca blog ini yang call saya untuk tahu tentang perkembangan terkini saya dengan elysyle Dx Lingerie.

Tak sempat saya nak karang kat blog ni. Just sharing tentang dx lingerie kat Facebook je. Jadi member-member facebook yang dapat tengok update terkini saya dengan cepat. :)

Bagi yang masih tertanya-tanya betul ke elysyle dx lingerie ini berkesan? Inilah bukti dari saya sendiri. Saya hanya pakai Dx lingerie dan duduk depan laptop untuk buat kerja. Tidak sekat makan dan juga tidak melakukan sebarang aktiviti yang aktif. Ini yang saya percaya, jika anda pakai dan anda jaga pemakanan. especially dah nak bulan puasa ni kan. Dan gaya hidup anda aktif. lagi cepat proses untuk mendapat bentuk badan yang diingini. Saya ni tak aktif. cuma buat kerja-kerja rumah dan duduk depan laptop sahaja.

Jika anda selalu berjalan, naik tangga, berdiri lama-lama sewaktu berkerja . dan juga berjalan sana sini waktu bekerja. saya jamin dalam masa sebulan pun anda dah boleh nampak kesan luar biasa daripada elysyle Dx lingerie..:)

Saya selepas sebulan dengan dx lingerie. pandangan sisi dan hadapan...

Gambar perubahan berkala daripada sebelum pakai, selepas sebulan dan selepas 2 bulan.

Saya selepas 2 bulan pakai dx lingerie. Gambar dari sisi masa sebelum pakai dx lingerie tak de..:) dah cari pun tak de juga... hehehe

Saya sangat-sangat berpuas hati dengan elysyle dx lingerie. Saya dah buktikan dengan diri saya sendiri yang elysyle dx lingerie tidak hanya sebagai omong kosong. Ternyata luar biasa. Sebelum raya. Nak capai berat badan ideal untuk diri saya ni. :) Sebab dah 2 tahun beraya dengan baju raya yang bersaiz XXL. Sedih tau! Insyaallah raya tahun ini tidak lagi :)

Yang berminat untuk mencuba pakai dx lingerie ini. Jangan takut-takut, jangan malu-malu, jangan segan-segan. Boleh hubungi saya untuk mencuba pakai elysyle dx lingerie. Insyaallah saya akan aturkan masa untuk anda.

Percaya atau tidak, dengan pemakaian DX Lingerie dapat menutup segala lemak-lemak berlebihan di badan kita dengan serta-merta. Tiada lagi lemak di bawah ketiak, di belakang badan akan jadi 'flat', dan bahagian perut tidak lagi ada lebihan 'tummy' & dapat mengecilkan paha. Dengan DX Lingerie Beautiful, baju yang dipakai akan nampak terletak di badan kerana jika anda ingin badan yang sempurna, pilih la DX Lingerie...!!!

Dengan percubaan pemakaian percuma dalam 5 minit anda tentu akan teruja melihat perubahan pada diri anda. Kerana dirimu begitu berharga!

Untuk Cuba Pakai Elysyle Dx Lingerie secara PERCUMA dan ingin memilikinya untuk diri anda, Sila hubungi saya di: 
UNTUK MENDAPATKAN MAKLUMBALAS YANG LEBIH PANTAS, BOLEH TERUS CALL SAYA YA :)
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™