Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Azam Tahun Baru

Biasanya dah masuk new year... semua orang orang dah state dengan azam baru... semua ada matlamat kan... saya pulak... memang jarang la berazam... tak tahu la... biasanya memang jarang ada self confident dengan apa yang saya azamkan... orang kata tak de goal la ni... kalau saya nak buat sesuatu benda... saya akan cuba buat sampai dapat... kalau saya tahu saya tak leh wat... memang saya tak teringin pun nak buat... tapi bila saya ada self confident nak buat... barulah saya betul2 mulakan...

Tahun ni adalah tahun kedua saya menjadi ibu... satu tanggungjawab yang bukan mudah... memang tak mudah.. saya tak tahu la bagi orang lain mudah ke tak kan... mungkin sebab saya cerewet... itu tak kena ini tak kena... susahkan... lagipun rasa macam terlalu protective pulak... saya kena berazam supaya jadi lebih baik ni... apa yang saya azam tahun ni

1. Mahu jadi insan yang kental dalam segala hal
2. Mahu jadi Insan yang berjaya dalam semua benda yang diusahakan.
3. Mahu Menjadi insan yang pandai menguruskan masa, menguruskan diri dan menguruskan hal2 rumah tangga...
4. Mahu menjadi ibu yang terbaik untuk Khalis putra dan isteri yang baik untuk my hubby...

amin... semoga semua ini tercapai... 4 azam yang perlu dicapai dengan disiplin yang ketat dan semangat yang kuat... semoga saya berjaya... semua itu kena praktis sikit2 kan... practice make perfect...

Selamat tahun baru untuk semua kawan2... semoga azam tahun baru anda semua tercapai...amin...:)

10 Comment (s):

  1. aminnn, saya berazam nak belajar memasak pelbagai resepi dgn lebih baik. huaaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. Aminn..! Good luck whitey Mommy. You can do it..!Yehaa.

    ReplyDelete
  3. amin..wish u hepi new year!tak sbr tahun baru tgu tutorial terbaru dr Whitey Mommy

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru..
    semoga azam tercapai..
    =)

    ReplyDelete
  5. salam mommy .. happy new year buat mommy sekeluarga .. moga2 indah belaka i'Allah di tahun baru ini.. azam baru....

    ReplyDelete
  6. @ch@
    wah... ya ke cha... pasni penuhla tentang masakan dalam blog cha ya...

    ReplyDelete
  7. Tak terlambat lagi ibu nak wish Selamat Tahun Baru Mommy..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™