Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Hijaucantik Giveaway

Salam semua... hehehe nak join contest daripada Cha peminat warna hijau... Contest ni adalah sempena sambutan hari jadi suami beliau yang tercinta... Mr Abi... nama saya tak ingat...:p maaf ya cha...

Fakta tentang penganjur contest: Cha ni memang peminat giler dengan warna hijau[dua kali dah sebut] hm... auni putri kesayangan dia pulak... memang sepesen muka macam Khalis... muka yang kelihatan seperti mahu di gomol sahaja... hehehe... Cha ni giler2 tapi sempoi... kekadang ada gak poyo yang membuatkan saya hangin..;p tapi hangin tak lama la...sebab walaupun di alam maya... dia seolah2 tahu la saya ni macam mana... wek2 kasi kembang sikit [tapi itulah kenyataanya] kekadang ada gak saya kecik hati... rasa macam tak mau tegur je kat YM...;p tapi tertegur juga... muhahaha...

Kalau ada masalah dia la salah sorang blogger yang saya akan cari... yang lain tu tak leh nak mention secret... ;p secret bebenor la...

Ha.. cerita pasal penganjur je... ni nak wish untuk MrAbi pulak ya...
Selamat Hari Lahir untuk Mrabi, semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan hidup sentiasa dirahmati oleh Allah s.w.t. Serta menjadi suami dah abi yang soleh dan mithali... amin...:)

Sesiapa yang berminat nak join... KLIK SINI...contestnya simple je... tak yah panjang pun tak pe... saya yang mengarut yang bukan2...:) Hadiahnya pun banyakkk... ada 10 hadiah... jadi kemungkinan untuk menang agak tinggi tu... ha... cepat2 join... sok tarikh tamatnya...:)

1 Comment (s):

  1. hahaha try la lempang, sampai ke tidak.
    thanks sha join, GA simple mcm ni pun mls nk join, ceh. tQ-tQ-tQ tu puji ke tu?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™