Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Apa itu Menyampah???

Menyampah tu apa? sampah ke?
saya ni susah nak tak suka kat orang...
tapi kalau dah menyampah.. memang menyampah tahap gaban la jawabnya...
Entah ngape la asyik rasa macam nak emo aje...
ke ini yang di panggil tension??
hahaha..
Entah kenapa la...
Dalam dunia blogging pun boleh timbul perasaan macam ni...
Pergi tanya ibu aqil... kat sape saya menyampah...
hahahaha...
tu pun kalo ibu aqil nak bagi tahu...
tapi yang semestinya... orang tu bukan readers blog saya...
tapi kalau dia reader juga tak tahula..
tapi rasanya dia ni jenis suka amik advantage je kot...
hahahaha...
sorry...entry ini general ya...
jangan tetiba ada yang sentap pulak...

Tak pe... orang wat kat kita macam ni...
Suatu hari nanti Allah akan balas berlipat2 kali ganda...
siapala saya untuk menghukum...
Allah maha kaya... Allah maha mengetahui...
Nanti bila suatu hari nanti terkena kat batang hidung sendiri baru la tahu...

Jangan la suka mengambil advantage saje...
owh... lupa nak cakap...
Insan yang saya maksudkan adalah... tidak pernah menjadi customer saya dan saya juga tidak pernah menjadi customer di, rasanya saya tidak pernah berurusan dengan dia... just hi hi bye bye aje...

Minta maaf jika entry ini menimbul ketidak puasan hati sesape... tapi... hati yang sakit perlu diluah... walaupun bukan secara direct... kan kalau direct...[nampak benor la aku ni jahat... orang tak nampak baik dah...]
rasa macam nak taip lagi ni... tapi sudah2 la emo ni...

Rasa macam nak design template baru je untuk my blog...

9 Comment (s):

  1. sabar yer mommy...sy faham perasaan itu =))

    ReplyDelete
  2. hahahha akak pun tgh menyampah ni...adehhh

    ReplyDelete
  3. huh!! ni apa kes ni? padan ler masa mendaki Cameroon tadi ibu duk tersedak2 je. Disebut2 upanya. ;op Miss me erkkk??!!!

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah Sha... alahai why asyik moody je ni.. bawak bersabar banyak2...

    ReplyDelete
  5. huhhu, nape ni yang, marah kat akak ke? huhuh, hamba hanya musafir lalu..ekekek lagu akak tu best ke? tu lagu rapuh-opick =)

    ReplyDelete
  6. @UmiDAnisH
    Uiks... akk tak sebut nama pun boleh dapat agak ek? wakakak... hahaha.... tak la... ada lah.. biarlah rahsia...
    owh.... opick... patutla suka.... sha suka juga dengan lagu ubat hati... duk main2 ulang kali tak sangka tu lagu opick...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™