Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Free Templates

Tajuk tu macam saya nak bagi template free ek? tak la... bukan... saya cuma nak share dengan kawan2 template yang pernah saya guna semasa di awal saya blogging dulu... dulu memang tak pandai nak coding2 bagai ni... kira terima je la free template yang ada kat google... Dengan bantuan Mommy Pinky baru la saya dapat install template baru... memang tak tahu langsung nak install pun... hehehe... 

Template2 ni semua saya guna... dan saya tak lakukan apa2 perubahan pun... tapi bagi saya memang cantik... bagi seorang blogger baru... sampai sekarang pun kalau tengok2 kat template ni memang tak nak ada apa2 perubahan rasanya... hehehe... 

Jom tengok template yang berjaya memikat hati saya... eceh...

Template Mae Mulher
Template ini adalah template yang pertama saya guna... headernya itu memang memikat hati saya... gambaran sebagai seorang remaja, dewasa, berkahwin dan akhirnya mempunyai seorang baby... memang cantik... dari segi warna pun saya suka... warna maroon... tapi kalau nak tukar warna pink boleh... ehehe... 

Template Amigas
Template ini pun tersangat menarik... memang rasa tak nak tukar la template kalau dah pakai... terutama bagi penggemar warna pink dan hijau... memang sesuai...saya pernah guna template ini untuk blog Whitey Baby[blog ni dah tak aktif... sebab.... dulu ingatkan nak cerita tentang Khalis kat sini... hahaha masa tu awal2 berblog... memang banyak yang terfikir nak buat...] tapi saya ubah la sikit2 ikut saya suka... hehehe... yang hijau2 tu semua jadi warna pink...

Template La Dolce Lar
yang ni pulak.. saya tak pernah guna... hehehe tapi bagi saya cantik... mungkin sebab warnanya kot... 

Tapi template2 ni semua memang susah nak edit...[bagi saya la... orang lain mungkin senang je kot nak edit... hehehe] 

Daniela Amilagres merupakan designer bagi template2 ni... hehehe... saya tak tahu dia orang apa... tak pandai sikit bahasa2 selain dari english dan bahasa melayu ni... sebab saya tegur dia pun dalam english je... kuikui... Beliau juga merupakan seorang template designer... semua template yang dia wat memang cantik2...

Ada sesiapa yang nak template ni boleh la email saya ya... Insyaallah saya boleh bagi. [saya bagi template sahaja... hehehe pastu anda boleh install kat blog sendiri ya... ]tapi kalau nak cari sendiri pun tak de masalah... hehehe...

Ok...sekarang ni...saya nak kemas rumah... then lepas semua dah siap...saya nak design tempahan2... harap hari ni boleh siap banyak...

5 Comment (s):

  1. semua nak kaler pink kan..hehe..

    cam kak eina lak, tak terkira dah bape kali tukar menukar, kali ni tempah, sure lama sket bertahan..hehe..

    ReplyDelete
  2. Sy suka Templet Amigas.Cantiklah...Sy pun ada blogger gak tp templet yg sy guna templet yg blogger bagi.Cam mana nak tukar templet blog?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™