Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

My Header Contest

Sebenarnya dah lama di tag oleh cicha untuk join content ni... tapi almaklumla... hehehe kekadang busy... semak balik ke blog dia tadi... baru teringat.... sebelum masak dan Khalis tak bangun lagi ni... nak cuba join la contest ni... hehehe...[kalau contest ada banner nak kena wat kat My Conway tapi contest ni tak yah letak banner...[i loikeee...:)] .

Contest ini ajuran Rieyana... Hadiahnya pun memang menarik... dan syarat2 yang senang... eceh.... sesiapa yang berminat nak join? Klik kat sini ya...

Ini Header yang saya guna untuk masuk pertandingan...:)
 "adik rieyana... akk nak letak 3 header ek... tiga2 ni header yang akk paling suka...hehehe boleh ya..."

 Ini header saya sekarang... memang saya suka sesangat header ni... kenapa ek? hehehe... saya rasa cantik...pfftt... [hehehe memang saya perasan sendiri...]
 Ini header kartun pertama yang saya cuba buat... Dolly yang merangkap my little Khalis... eceh... saya memang suka sangat header ni... since saya memang addicted dengan Khalis... ;p

Ini pula header yang saya tempah dengan Kak Wansteddy...saya suka bangat ini header... ceh... cantikkan...:)

Ada harapan leh menang tak? hadiahnya menarik tu... hehehe...
opss... lupa nak tag...mari kita tengok siapa yang kena...

1. Mommy Pinky
2. Ibu Aqil
3. Mama Najlaa

[syaratnya kena tag 3 orang... jadi kalau ada sesiapa yang berminat boleh join juga...:)]

Ketiga2 ini wajib join ya contest ini...
Good Luck in advance untuk you all... and gud luck for myself...amin...:)

19 Comment (s):

  1. slmt ptg..makaseh ye juin contest yana...santik header tu..good luck ya...;d

    ReplyDelete
  2. good luck! orang kreatif mmg terror bab2 ni..cun2 belaka! good luck yee...^_^

    ReplyDelete
  3. aku mana ade header.. huhuh.. nanges ah ;(

    p/s: gudluck!!! cantik header ko, mesti menang..kuikui xD

    ReplyDelete
  4. tak reti nak buat header cantik cam uols..selalu copy paste picta yang ado jek haha

    gud luck!!

    ReplyDelete
  5. waa chanteq....huhu gud luck gud luck

    ReplyDelete
  6. smua cantik, mmg ptt smua dipertandingkan.
    header ku cantik jua, tapiii simple benar deh.
    goodluck sha.

    ReplyDelete
  7. good luck...kena tag gak yek...jaja pun tag akak gak tapi lom buat lagi.

    orite2 akan ku setelkan

    ReplyDelete
  8. mommy.. TQ tag ibu.. ibu pasti akan join.. tp tengah menanti sesuatu ni.. hehehehe ;op x per take time.. contest sampai januari kn.. ;o)

    ReplyDelete
  9. rasa mcm nak join..tapii sure la sha yg menang :p

    ReplyDelete
  10. Akak rasa memang Sha ada harapan cerah untuk menang.. Anyway good luck ye.. Semua header Sha cantik.. utk yg Sha guna sekarang pada akak paling cantik.

    ReplyDelete
  11. @Wansteddy Tales
    ceh tu ceewah... tapi sha biasanya sebut ceh...
    hehehe jangan salah paham...

    ReplyDelete
  12. tag tu maksudnya?dah blur sebab bru aja berblogging/

    ReplyDelete
  13. camne nak tulisan kita klu orang tekan bleh lalu kealmat blog tu?

    ReplyDelete
  14. Sha, kak wa setuju dengan header2 yang dipertandingkan. semuanya cantik2 belaka.
    good luck ok. kalau akak jadi juri, rambang matalah... jawabnye.

    ReplyDelete
  15. sha, nak tanya, sha dapat pergi tak blog yg anjurkan header contest ni? sebab hany cek kt blog hany tarikh tutup 5hb, so nk masuk la tengok...tapi blgo not found la pulak...ummm ke hany je yang tak leh masuk eh

    ReplyDelete
  16. @mzhany
    ha ah la hany... tak dapat nak buka... kenapa ek... dia dah tukar url kot...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™