Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pagi-pagi dah kelakar...

Saya tak tidur lagi ni dari semalam... nak design ...tapi belek2 kriteria customer... saya pulak tak de idea nak design cemana.... adus la... takutnya la... takut tak siap nanti mesti customer marah... cemana ni... blank... Ya allah...

Sambil2 tu...buka web nuffnang... cuba tengok gambar kat bawah... keyword itu sangat kelakar...dan boleh pulak tersesat kat blog saya... huhu...


anda rasakan...apala agaknya orang yang mencari ini cari ya... sampai 3 kali masuk ke blog saya... tak jumpa2... hehehehe... rasa2 apa maksudnya ya? semoga orang itu dapat la mencari apa yang dia nak ya... kalau dia request dengan saya mungkin saya cuba tolong... huhu...

Ibu Aqil: saya rasa saya tahu siapa... wink2... bak kata neeza... tinta saya memang kuat... dan saya memang boleh agak siapa dia... jaga2 anda diluar sana...:p

8 Comment (s):

  1. mommy, ibu x paham le.. picca 2 kenapa? kihkih lmbt pickup plak ai ni..

    ReplyDelete
  2. haha buah keranji pun ader ...

    ReplyDelete
  3. hanya yg tahu saje, tahu..sy tak tahu..hehehe..*nak jugak menyibukk....hehehe

    ReplyDelete
  4. buah keranji dalam perahu....saya yg xtahu menahu pun nk tshu....

    ReplyDelete
  5. huhuhhuu, blog mummy byk tutorial, heheh mummy sy pun ada jengah tutorial kt sini tau ;)

    ReplyDelete
  6. adoyaiii x leh blah, kan direct terus tanya, senang :P

    Terkini : Rumah Berbentuk Telur

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™