Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Akhirnya... Label Whitey Mommy dah diiktirafkan...

Tajuk entry memang tak boleh agak2.... hehehe macam dapat award yang best je... ataupun Whitey Mommy dapat project besar ke? ;p mak kaya you... ehehe... tak de lah...

Hari ni Baba Khalis pergi daftar lesen untuk perniagaan saya ini... :) akhirnya saya dah ada lesen untuk bisnes template saya ni... alhamdulillah... risau juga masa berbisnes tak de lesen kan... pernah terbaca dalam blog Red Mummy tentang pegawai2 SSM siasat beliau.., Hari ni... saya dah ada lesen dah...
Taraa....
Whitey Mommy Enterprise
Gambar lesen ni kurang jelas... sebab saya ambil guna kamera henpon sahaja... Insyaallah bila ada rezeki... akan diambil dengan menggunakan kamera yang lebih jelas...
Whitey Mommy Enterprise
No Pendaftaran : 002005515-D

21 Comment (s):

  1. bagus sha..a step forward..congrats! semoga makin maju ;)

    ReplyDelete
  2. wahh tahniah ....
    mudahan rezeki semakin murah ok

    ReplyDelete
  3. tahniah WM semoga bizz makin maju ya..

    ReplyDelete
  4. wahhh... congrats and all the best sis! =)

    ReplyDelete
  5. Wah Tahniah Sha.. Moga terus sukses di tahun baru.. 2011.

    ReplyDelete
  6. congratulations Sya .. keep up great work

    ReplyDelete
  7. tahniah sha mcm nih lah maju ke hadapan..hihi

    ReplyDelete
  8. memang bisnes internet pun kena sijil sekarang nih..jgn memain

    ReplyDelete
  9. wahh..congrats kak..
    mahal x daftar nya kak?

    ReplyDelete
  10. @marinahunny
    terima kasih akk...:) Insyaallah... harap2 rezeki allah melimpah ruah...amin..:)

    ReplyDelete
  11. @liyanaziz
    terima kasih yana... amin... Insyaallah..:) akan cuba be da best...:)

    ReplyDelete
  12. @nba-Nur
    terima kasih kak nur...:) amin... miga2 doa kak nur untuk sha termakbul...:)

    ReplyDelete
  13. @marina anakcikbob
    terima kasij sis... tak mahal... fix harga dah...:)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™