Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

My New Look...

Asyik new look je... hehehe saya rasa layout ni akan kekal sampai bila2 kot... dah suka sangat dah dengan layout sekarang ni... walaupun mungkin bagi blogger yang mempunyai lappy atau pc yang mempunyai resolusi rendah... jadi background ni akan nampak bertindih la gambar kat sebelah tepi ni... hehehe jadi terpaksalah kengkawan blogger saya scroll sikit ke tepi ya..:)

Dah basi dah... berapa kali da Whitey Mommy nak cerita pasal layout baru dia... huhu bukan lawa benor pun... biasa2 je...
Blog New Look
actually bukan nak cerita pasal new look untuk twitter... just selingan je... hehehe nak cerita pasal new look untuk My Twitter . walaupun saya tak pandai lagi untuk bertwitter... hehehe tak tahu sebenarnya nak guna benda alah ni macam mana... hehehe ada sesiapa leh tolong ajar...:p huhu tambah sekarang popular dengan Churp churp sekarang ni... yang tu pun tak tahu nak guna macam mana...
Twitter New Look
Hehehe saya memang suka benda seragam2 ni...twitter pun saya guna background yang sama dengan blog saya... cantik tak? huhu rasa macam nak aktif je dengan twitter ni... ada sesiapa sudi jadi kawan saya tak? jemputla follow Whitey Mommy Twitter... dah follow jangan lupa hantar massage ya... boleh saya follow balik..:)

6 Comment (s):

  1. huhuhu akak tak reti nak bertwit2 ni...

    ReplyDelete
  2. akak ni memang terer la bab2 edit2 ni..
    akak dulu amek course apa ek?

    ReplyDelete
  3. @marina anakcikbob
    dik... akk amik kos sains makanan... hehehe tak de kena mengena ngan design pun... dulu tak minat langsung design... huhu...

    ReplyDelete
  4. ayyoyoy kak...
    bior betul..
    ni kalo edit2 camni da kira terer sangat da ni kok dulu amek sains makanan..
    mana akak study coding2 sume ni..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™