Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Layout Yang Syok Sendiri

Layout Blog saya menerusi Lappy saya
Salam...
Mesti ada reader blog saya yang dah perasan kan tentang layout baru ni... Layout baru ni... dinamakan layout suka hati... hehehe tak tahu tema apa dia... layout ni ikut kelebaran skrin lappy saya yang beresolusi 1366X768... jadi kalau ada reader yang guna lappy resolution kurang daripada ni... memang appearance dia tak cantik...

Maaf ya... terkadang nak juga puaskan hati sendiri... hehehe bila buka blog nampak cantik je... biar orang lain buka nampak tak cantik pun...[boleh ke macam tu? hehehe] tapi biasanya kalau customer order memang saya akan nasihatkan supaya tak amik lebar2 supaya mesra reader... nanti susahkan reader je... duk scroll2 bahagian bawah kan...

Ok... itu je nak bagi tahu kepada mereka yang berminat nak ambil tahu...
sambung design balik...:)

16 Comment (s):

  1. Cantik..cantik...i like it..Pink..lembut ja..hee

    ReplyDelete
  2. cantik lah kak...sy SUKA...

    ReplyDelete
  3. background cantik, tu paling aku suke..ngeh ngeh :)

    ReplyDelete
  4. antara banyak2 layout blog sha, yang ini paling kak wa suka. simple dan very soft sentuhannya...

    ReplyDelete
  5. Aduhaiiiiii
    Cantikkkkk nyaaaaaaaaaaaaaaa
    Wink3..
    Masuk sini hari2 x jemu..
    ada je perubahan yang cantik mata memandang

    ReplyDelete
  6. So Cute .. So Amazing ... Soo Pink ..

    Well Done dear..keep it always..

    ReplyDelete
  7. So creative.. Semakin menampakkan identiti..Lain dari yang lain.. Suka sangat..

    p/s: Sha, mcm nak adjust kelebaran blog supaya tak pjg ke bawah..? Boleh bantu tak? TQ..

    ReplyDelete
  8. terima kasih semua... ni makin bersemangat nak tukar layout blog ni..:P design untuk orang tak siap... hehehehe...
    jana... background je ke cantik...:P

    ReplyDelete
  9. @nba-Nur
    Macih kak nur... apa2 kak nur Ym sha ek... kalau dapat bantu sha bantu...:)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™