Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya Tak Kesah...

Salam.. saya tak nak kias2... tapi saya nak g tau aje... jika ada sesiapa nak ambil entry ke tutorial ke... ambil je... tak pe... tapi... kalau artikel2 yang anda ambil dari blog saya tu... please la put kredit kepada my blog...

Unless kalau artikel tu anda baca kat blog saya... tapi... anda google untuk cari semula maklumatnya... tak payah la letak... tapi kalau tangan tu tekan mouse dan copy paste dari blog saya... saya dengan rendah hati memohon supaya letak la kredit kepada blog cabuk ni...

Terima kasih...

11 Comment (s):

  1. @marina anakcikbob
    hehehe bukan ina... dun worry... itu just statement aje dear...

    ReplyDelete
  2. waw mcm geram je bunyik nya hehehe..

    ReplyDelete
  3. biasalah kdg2 diorang ni malas nk kreditkan..tp pandai ambik pandai la trima kasih kat tuan dia kan.. sabar ye sha ;)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum...
    sori aritu lupa nak kredit ke blog whitey mommy...
    now dah kredit.
    t.kasih ya

    http://diarialeesya.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. @marinahunny
    hm... tu la... sha pun kredit kalau cedok dari blog orang lain... ataupun kalau cari kat internet sendiri tu... macam gambar2 tu tak de la kredit kat sape2... kata en google je...

    ReplyDelete
  6. @Mariana
    Waalaikummusalam...
    terima kasih dear...:)

    ReplyDelete
  7. @Whitey Mommy: fuhh...lega kak..risau gak..yela..ni kan melibatkan ati n perasaan org kan.. :)

    ReplyDelete
  8. Wow...blog ini sangat bagus !
    I love this blog!
    Don't forget to visit back my site How to get Website Traffic

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™