Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Video: Khalis Babbling

Semalam my bonda dah balik kekampung semula... jadi masa saya memang terhad dah sekarang ni... kena melayan Khalis... hari ni babanya kerja petang... sempat saya design a few dolly untuk customer... saya ni design dolly lambat sikit... maklumla baru bertatih... terima kasih kepada customer yang memberi kepercayaan kepada saya...

Sambil layan Khalis... boleh la snap a few gambar untuk hias blog ni ... hehehe... suka snap picture dia... selama setahun lebih ni...almost everyday ambil gambar dia... tapi since my HP dan broken... tak boleh dah nak snap hari2... hehehe

Khalis dah nampak matang sikit...
Khalis sekarang suka gurau2... asyik ajak kita main dengan dia aje... tak layan mesti nangis... huhu... macam mana tu... budak kecik memang macam tu...

Ceria betul gambar ni...
Kat bawah ni video... ada sesiapa yang berminat nak tengok video... minta maaf ya kalau video ni berat... hehehe pastikan line internet cepat...kalau tak amik masa juga nak load... 


Comel betul la budak kecik ni... ehehehe... suka bebenor tengok dia bercakap caranya... comel... sekarang pun kalau tak layan...dan tak dapat apa yang dia nak...dah pandai protes dah...:)

7 Comment (s):

  1. cutenya!! rasa nk cubit2 pipi hehe~

    ReplyDelete
  2. Alolololo!! Comeynya anak teruna ibu sowang nie.. CUte!! ni mst sok lawan bersembang ngan mommy dia ni.. ;o)

    ReplyDelete
  3. alah...tengah protest ker tu? hahah cute

    ReplyDelete
  4. ahahah!! comelnyer anak ko nih..suke tgk!! xD

    ReplyDelete
  5. sangat comel ok. nanti dia menari, siap tepuk tangan & pusing2 lagi.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™