Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tukar Template...

Gambar Sekadar Hiasan

Hari ni tak de modal nak cerita apa. Wink2 saya dah tukar template lagi... hm... saya rasa template yang ni lagi lambat load kot... wakakaka... tapi saya suka... sorry la...sekali sekalo nak juga template cantik kan... asyik wat template cantik untuk customer... tuan umahnya nak melaram juga... wek2...

Semalam fikirang ku blur... nak design untuk customer pulak macam banyak yang ter hold... tak pe la... relax2 dulu sebelum mula balik secara serius ... Minta maaf jangan marah... template ni dah lama dalam perancangan... Jangan kata pulak "template dia siap buat... tapi template aku tak de pun muncul2..." hehehe dun worry... saya akan siapkan ya...

Amcam template ni? banyak lagi ni nak kena update untuk template ni... still tak lengkap lagi ni... nanti la cari2 lagi idea nak outer macam mana... nak kena siapkan template untuk customer dulu... dah ada idea... touch up la sikit2... hehehe... tapi tak de la cantik mana pun...tapi saya suka... masih lagi konsep pink...:P

template ni memang slow ya... hahaha... sebab ini semua image... kahkah...

9 Comment (s):

  1. yang ni mang lain dari yang lain...

    ReplyDelete
  2. wahhh. mmg lain lah kak. different! hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh. mmg lain lah kak. different! hehe

    ReplyDelete
  4. kan ibu dah ckp.. mst ada kelainan punyo.. x dok sapo leh tiru style baru ni mommy.. ;op

    ReplyDelete
  5. chanteq..tapi loading slow sket laa..kalau kat umah nih..mmg ok..kalau kt opis..mmg bzaman la..sbb tenet kat opis me mmg slow!hahahha..apepon chanteq

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™