Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya Nak Minta Kerjasama Daripada Customer yang pending order

Assalamualaikum kepada semua my customer... saya nak minta kerjasama sikit boleh... nak minta tolong daripada anda semua... untuk online dengan YM anda... untuk 2 minggu ini... sebab saya memerlukan a few perbincangan [ikut turn] sebab saya nak mempercepatkan proses untuk menyiapkan template anda...

Ada a few yang saya nak design... masih lagi confius... saya bimbang... jika saya design dan tak menepati kriteria yang anda minta... proses redesign perlu dilakukan berulang2... Harap anda semua dapat memahami... terima kasih in advance...

Untuk draft yang dah siap... saya ada send kepada customer yang terlibat... tapi masih tidak mendapat feedback... harap anda boleh beri feedback dengan cepat... Perbincangan dua hala diperlukan untuk mendapat feedback yang cepat... kerana melalui email mengambil masa untuk mendapat feedback...saya minta sesangat...

Kerjasama anda amat2 diharapkan...
add saya di Yahoo Messager
Yahoo ID: whiteymommy

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™