Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Entry Untuk Hari Ini...

Salam semua... maaf... hari ni.. entry tiada kreativiti...tiada gambar... rasa macam malas nak cari gambar dan upload...saya duk tengah berkira2 nak buat entry baru ni.. hehehe tutorial lagi... ada sesiapa teruja tak? [bajet pulak dia ni... hahaha]

Hari ni saya nak pulun mendesign semua template2 [boleh ke? macam tak percaya je] kalau template biasa memang saya boleh pulun... tapi template kartun... memang tak leh nak pulun la... hehehe kena banyak fikir... fikir dan fikir lagi...

Tak sabar rasanya nak publish tutorial tu... tapi saya rasa mesti ramai yang akan suka... tutorial ni... tuan punya tutorial pun tak publish lagi tau tutorial dia... saya dah minta dia ajar... ajar pakai chatting kat Facebook je.. kelas gitu you... i punya berusaha nak cari tutorial... jadi minta hargai la sikit... pfft... dah amik tu ingat2 la komen skit ke... dan copy paste tu ingat la nak kredit sikit untuk blog yang tak popular ni... untung2 jika yang tukang copy tu... memang popular... macam Hanna ni.. Habis semua visitor dia datang blog saya... hahaha... 2,3 hari ni... traffic meletup2 dan nama dia la as referrer paling terbanyak kat nuffnang...[saya malas nak print screen untuk tunjuk bukti... tapi percayalah...saya tak tipu...] sehari... traffic saya dari blog dia saja dah lebih 100 UV... ha... jangan terkejut...
Ehehe... ok la... itu aje... semoga hari ini lebih baik dari semalam...dan i wish... all of you happy2 selalu...doakan keluarga saya juga tau...[ayat macam nak pergi jauh je...;p]

2 Comment (s):

  1. terima kasih sgt3.. coz kuar kn blog tutorial. sgt3 membantu bg blogger baru cm sy

    ReplyDelete
  2. @Nadia Mashuri
    welcome... semoga manfaat... adik je yang sudi komen untuk entry ni... huhu pfft...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™