Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Handsomenya my little Khalis...

Tajuk itu agak perasan ke?tak kan... cuba tengok gambar kat bawah ni... ada macam syomel tak? ouh... saya suka sangat2 tengok Khalis pakai topi ni... cerita pasala topi ni panjang benor... tapi saya cuba pendek kan... hahaha... Hari ni bawa my bonda pergi jalan kat Selayang Mall... bukan bawa pergi mana pun... My bonda nak pilih baju untuk cucu dia yang sorang ni.. katanya baju semua putih2... nak Khalis ada baju merah ke biru ke... ehehehe... ok tak pe... layan kan aje... 

Badan Khalis memang agak berisi sikit since my bonda ada kat rumah ni... makan pun berselera... Alhamdulillah...
Finally, kami pergi Selayang Mall... masuk parkson beli baju untuk Khalis... wah...borong 10 pasang tak hengat... :p. Saya cakap kat my bonda... baju2 ni semua akan dipakai oleh Khalis masa Khalis dah mula berjalan nanti... sekarang ni Khalis merangkak lagi... Jadi kalau pakai baju baru macam sayang je... habis lututnya akan ada kesan yang susah nak tanggal...

Ini sebenarnya budak kecik ni... duk layan TV ni... tak pandang langsung pada kamera... huhuhu
Cerita di sebalik topi ni... memang dah lama saya cari... suka tengok baby pakai topi macam ni... At last hari tu saya jumpa kat jusco... harganya satu RM15.90. Murah aje kan... hehehe... saya pergi amik dua kaler satu cream dan satu lagi navy blue... saya tengok ada dua design... jadi kaut semua la semua design yang ada... masa tu jusco memang dah nak tutup... so kira saya beli 4 topi la... balik umah... cek...rupanya... semua topi yang sama...cuma...masa saya grab tu... 2 topi tu tengah berlipat dia punya bahagian keras tu... ades,,, kenapala saya tak cek bebetul... tapi tak pe... Khalis dah ada banyak topi... :p

At Last pandang juga kamera sekejap
Ada budak kecik ni memang bestkan... cara mereka selalu wat kita ketawa... kekadang  kalau kita menangis pun dia seakan2 paham... turut menangis sama... sebab tu saya rasa saya tak patut tunjukkan muka sedih atau pun berasa sedih ketika bersama dengan Khalis... bimbang itu akan mempengaruhi emosinya... 

Layan TV balik... hehehe
Actually nak design tak de mood...:( entahla mood ke laut ni... bila nak ke darat pun tak tahu... dah ke darat nanti saya mula design... jangan risau kalau mood masih ke laut lagi... saya tetap akan design untuk anda semua... My Khalis tak tidur lagi ni... kena layan dia dulu...

10 Comment (s):

  1. comeinya ..

    mummy ada terima email akak tak ?
    yantiskpt2@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Bestnye Khalis dpt 10 psg bj br.. Auntie Ramlah nak pinjam boleh?

    ReplyDelete
  3. kacaknyaaaa...... mata umi ada manyak love2 niii.

    ReplyDelete
  4. tengok la tu asyik je tgk tv kan...ape cite yg buatkan dia tertarik sgt tuh

    ReplyDelete
  5. hahah erm memenag kalo kita sedih budak2 mesti pujuk..cium sampai lemas..tk lepas...anak lah segalanya..eiii nk tmbh lg sorang jer rasa..kih222

    ReplyDelete
  6. comel...cmne nak buat copyright tu ek kak? ^^

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™