Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Notis Pertukaran Email

Salam semua..
pepagi buta ni... tetiba terfikir pulak benda2 macam ni... macam biasa sebelum wat sesuatu benda tu meratala saya ni tanya pendapat... bukan merata mana pun... tanya Mommy Pinky dan juga kak Lelord yang berada nun jauh di Qatar...

Kalau dulu saya tukar Url blog tanpa minta pendapat sesiapa... dari http://sitinorkhaironisha.blogspot.com/ kepada http://whiteymommy.blogspot.com/. Kesannya semua follower saya yang beratus2 tu hilang begitu sahaja... nampak je follower banyak sampai nak cecah 900 tu... tapi hakikatnya saya dah hilang hampir separuh follower tau... jadi mereka tak kan nampak kalau saya update... melainkan kena un-follow dan follow balik...

Tapi sekarang ni saya nak bertukar lagi... antara benda yang paling penting dalam dunia internet ni... saya nak tukar email... iaitu dari sitinorkhaironisha@yahoo.com kepada whiteymommy@yahoo.com. Email ini akan kekal kot sampai bila2.. tapi jangan risau... saya masih lagi akan jenguk2 email lama... sehinggalah fully shift ke email baru... 

Saya ada send a few notification dan juga invite friends melalui YM... jika nampak my nick name Whitey Mommy tu... jemputla accept ya... terima kasih..:)

5 Comment (s):

  1. pn terfikir lama dah nk tukar email akk tu sbb dulu kan ada prob spam. skrg da setel malas la nk tukar lagi. susah org nk kesan nnt. tp tgh bengkek gak dgn email akk ni bnyk sngt spam komen FB lagi dah selambak kdg2 tu email2 penting pn terdelete sekali sbb xperasan sembunyi balik spam2 email ni haih

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™