Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Officially Change

Semua masalah dah setel... My new email dah boleh buka dah... ehehe... so dengan rasminya...email saya pun akan bertukar kepada email baru... yeay...suka2 dah boleh guna email baru... one set dengan tema... Whitey Mommy... kata kak lelord... "trademark" kata kak wansteddy..."label" anda nak panggil apa? hehehe

Tapi jenis saya memang suka perkara2 yang one set ni.. mesti nak complete semua... biar nampak seragam... ehehe itu pendapat saya je la... tapi sebelum nak mnyesuaikan diri dengan benda baru ni... mesti lah timbul beberapa komplikasikan... Harap lepas ni dah tak de komplikasi dah..:)

My friend kat YM seorang je... Ibu aqil... ehehe... jemputla add saya...[tak malu betul, sesekali apa salah nya kan?:p]

Email: whiteymommy@yahoo.com
YM id : whiteymommy

3 entry berturut2 cerita pasal ni... mesti anda bosankan... macam tak de cerita lain... pasal ni pun kecoh satu Malaysia ;op... 

Mood Design : Semangat balik... tapi malam ni baru saya mula design ek... Harap dapat siap dua blog untuk hari ni... ehehehe...

11 Comment (s):

  1. hehehe..siti boleh add ker tak YM ni...takut kang dah tak kenal jerk...hehehe...
    kalau still kenal leh adda ct yer...ctmysara82@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. wish u luck dear..sgt kreatif la sha ni ;) mmuah!

    ReplyDelete
  3. heheh akak jgn lupa add suffer8zine@y.c

    :P

    Terkini : Orang Utan Paling Gemuk

    ReplyDelete
  4. semua readers jgn lupe follow blog saya yea!! a new blogger..
    http://miaasmira.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wah akk bukan member kayt ym ker? wekk

    ReplyDelete
  6. blog mummy sgt cantek dudu suke...
    ^_^

    ReplyDelete
  7. congrats! see.. bukan masalah pun. hehe..
    me pon same. semua nak satu set.
    bile lagi nak berdomain dot com nie.. hehe..

    ReplyDelete
  8. @Edriena Hazelina
    ed...domain dah ada... tapi tak pakai... hehehe kalau pakai kat sini bleh kan? kira dia redirect je kan?

    ReplyDelete
  9. @Whitey Mommy

    yups. leh gune kat blogspot. nanti leh tick kat redirect.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™