Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

My Baby Turn To Kid

 Alahai...dah besar dah anak ibu... tengok gambar dia masa baby dulu...rasa macam cepat sungguh masa berlalu [saya rasa kalau readers yang selalu baca blog saya... kalau entry Khalis... banyak giler dah saya ulang2 ayat ni...hehehe] Khalis sekarang memang lasak bebenor... tapi Khalis tak pandai jalan lagi... cuma berdiri... kalau berpaut tu... laju la dia jalan... tak sabar nak tengok Khalis berjalan [lupa nak tanya ibu2... biasanya baby berjalan umur berapa ek?]
 Masa makan pun nak main... kecuali kalau dia lapar sesangat... bila saya tengah sapu planta pada roti, dia dah siap2 bersila depan pinggan... comel yang amat... hahaha sambil ada bunyi... ["ouh...ouh... emgh...emgh.." lebih kurang macam ni... nanti kalau berkesempatan... kena rakam ni... baru leh tengok dan dengar dengan jelas...] sejak Khalis dah makan makanan orang dewasa ni... hati saya dah boleh lega sikit dah... badannya pun dah nampak berisi sikit...
 Suka benor buat muka macam ni... kalau lepas suap makanan...mulut dia akan bunyi...["auummm"] sambil buat gaya cam tu la... hehehe rasa macam nak gigit je pipi... hehehe dah la jari bulat2... memang selalu la saya gigit... :p tapi kekadang diam2 sambil menyusu...dia akan masukkan jari dia dalam mulut saya.... suh gigit... hehehe... comel2... Dah makin besar... macam2 perangai dia... Ibu harap anak ibu jadi anak yang soleh... amin...

Moment dengan Khalis selama setahun lebih ini adalah... the best moment in my life... inikah bahagia yang saya cari2 selama ini...:) Bahagia memiliki seorang anak... huhu...alahai...comelnya...:)

9 Comment (s):

  1. hehe anak fina dah setahun tak jalan lagik hehe abg2 dia semua dah boleh berjalan waktu nie

    terkini:http://hadfina.blogspot.com/2010/12/maha.html

    ReplyDelete
  2. hehe comel je khalis. baby memang suka buat muka an. sukaa comell..

    ReplyDelete
  3. my baby 10 bulan dah boleh jalan,
    my opis mate punya baby, lelakila setahun setengah baru boleh jalan.
    Kebykan org kata baby lelaki mmg lmbt jalan skit. kebenaran tak pastila pulak...

    ReplyDelete
  4. tapi mak saya kata kalo baby tumbuh gigi dulu dia lambat jalan...

    macik saya ridu sangat dekat khalis la..sebijik remi cap nisha...sec0nd bila??

    ReplyDelete
  5. comei la khalis..suh mummy snap pic byk2 lg tau, nnti besar bleh tgk aksi2 comel nye tu..tmbh2 bab mimik2 muka ni, kiutlah! ^_^

    anak2 boleh bjln berbeza2, ada cepat, ada lmbt..arif sndiri masa umur setahun sebulan seminggu sehari..hehe..baru btl2 success!

    ReplyDelete
  6. comei la khalis..suh mummy snap pic byk2 lg tau, nnti besar bleh tgk aksi2 comel nye tu..tmbh2 bab mimik2 muka ni, kiutlah! ^_^

    anak2 boleh bjln berbeza2, ada cepat, ada lmbt..arif sndiri masa umur setahun sebulan seminggu sehari..hehe..baru btl2 success!

    ReplyDelete
  7. comelnye Khalis...x sabar nak tgk Mifz besar mcm Khalis nih..:)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™