Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Mood Blogging...

Salam semua... hm... dah lama rasanya saya tak menaip entry... padahal belum sampai seminggu pun... ehehehe... niat nak blogging tu memang ada... tapi... masa saya tak sempat... hehehe nak pulun design template untuk customer... tahun baru dah nak hampir... kurang dari seminggu... jadi saya kena cepat2 siapkan template untuk customer... huhu...

Saya mohon maaf untuk semua customer saya jika yang ada rasa saya wat kerja lambat... saya tak tahu nak state alasan... tapi saya akan cuba usahakan supaya anda akan dapat template sebelum new year... minta maaf lagi... rasa bersalah ...

Nak perbetulkan balik diri saya ni... dengan jadual yang tak teratur... mood pulak dengan keadaan tak stabil... Harap semuanya akan dipermudahkan oleh yang Maha Berkuasa... amin...

Lepas ni topik2 yang bakal menghiasi blog ni adalah:
Cerita2 Khalis...
Tutorial...
Info pregnant [ada yang request untuk ini, jadi saya akan cuba tunaikan jika berkesempatan]
dan jika ada pergolakkan perasaan ke...rasa nak meluah... ini semua saya akan masukkan dalam blog personal saya...hehehe kasi kunci sama dia? ada yang nak baca tak? sila angkat jari... meh saya invite jadi reader...:P

Ok la... saya nak stop dulu duk depan lappy ni... nak tengok tv sambil layan Khalis...:)

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™