Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Serius Tak De Mood...

Gambar Sekadar Hiasan
Tajuk ni mesti macam tak best dibaca oleh customer saya... tapi serius... serius sesangat... saya tak de mood nak design untuk hari ni...[pssst....pssst... saya nak minta cuti boleh...] tapi dun worry...saya akan siapkan order anda dalam masa yang ditetapkan... tak tahu kanapa badan ni rasa penat yang amat... [ini bukan alasan ya... betul2, sebab saya memang tak suka bagi alasan... "ye ke?"] 

Ingat hari ni nak luangkan masa dengan my Khalis... Lately macam tak cukup masa aje dengan dia... saya rasa kena rescheduled balik jadual saya... macam tak kena dah... dah tunggang langang... [ada sesapa boleh tolong bagi pendapat tak?]. Serius... memang tak pandai dah nak urus jadual... tunggang langgang dah... adui la..

Kepada yang customer yang order...boleh tak cek status anda kat waiting list... Insyaallah saya akan sentiasa update status kat situ... sebab ada yang saya email tapi tak reply... saya design... tapi banyak yang pending...sebab ada kriteria yang saya tak sure... minta tolong ya... peace... hehehe 

Ada sesiapa yang nak tolong wat jadual tak untuk saya?

10 Comment (s):

  1. mummy tenang2
    take ur time
    insyaAllah akan ade mood semule nanti~

    ReplyDelete
  2. sha...wat kije ikut opis hour jerlah..hehe..tp susah gk eh, customer pun time tu kije..herm..kena wat jadual betul2 tu..biar ikut jadual..kalau tak, mmg tungganglanggang la..sian khalis!

    ReplyDelete
  3. kena set time khalish tidur baru design lah..nak buat mcm mana lagi..anak kecil kalau tk tidur mesti nk perhatian kita.

    ReplyDelete
  4. rest la macik...letak kat T&C baru punyerr...cuti setiap ahad..hahaha...
    jaga kesihatan tau!!!for khalis tu..

    ReplyDelete
  5. mummy jgn lpe jaga kesihatan... :)

    ReplyDelete
  6. akk restlah dlu. design nie boleh buat bila ade masa nnti. sian khalis nnti. take ur time okay. no rush.

    ReplyDelete
  7. ... take time... kang hasil xcantik...wink3 (tapi tgk design Sha semua cantik je...) apapun utamakan Khalish dulu..cian die..

    ReplyDelete
  8. Don't tension2 k my fren.. Cenyum ckit... (^.^)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™