Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tempahan daripada Kak Rima

Terkadang rasa juga nak upload semula saya punya design untuk customer...tapi masa kekadang cemburu... tak boleh nak fokus berblog sangat... selain urusan Khalis yang perlu diutamakan... Tempahan customer juga saya perlu selesaikan... huhu... sekarang ni... Blogwalking langsung saya tak buat... dan biasanya Blogwalking dilakukan oleh En suami... huhu...

Biasanya template yang saya design... saya terus masukkan ke bahagian My Portfolio... jadi sesiapa yang berminat nak melihatnya kena susah2 klik kat situ... huhu... hari ni rasa macam nak share pulak template yang di order oleh Mama Chami... sebabnya.. ini dolly yang saya cuba2 design... harap Kak rima @ Mama Chami puas hati...hehe kak rima ni sedang menunggu untuk bersalin kan baby Girl... Insyaallah... hehehe kat header dia saya dah designkan baby girl... sebab nanti headernya boleh pakai lamakan... nanti kalau wat family 3 orang... bila dah dapat baby macam tak adil pulak kan..:) Jemputla ke blog kak rima untuk tengok full layout...

Header

Signature

Watermark
Cantik tak? ;p hehehe... yang lain jangan kecik hati sebab tak upload.. semuanya saya dah tampal kat wall My Portfolio , template2 lama pun saya dalam proses nak upload... huhu tak sempat lagi... masa sangat terhad...:)

Kalau berminat nak order boleh email saya.. wink2...

9 Comment (s):

  1. chanteqqq...uuu berkenan jugak ishhh...camno nih...nak masuk taun baru nih, teringin nak tukot template ;)

    ReplyDelete
  2. cantik bangat sih...
    serius..cantik gila..=)

    ReplyDelete
  3. wink ! wink ! sha boleh komen tak ? akk dah tukar template tuh

    ReplyDelete
  4. So sweet... cantik sangat.. Sha dah makin mantap.. cayalah..

    ReplyDelete
  5. thanks ye sha.. cute sgt template tu :)

    ReplyDelete
  6. cutenya!~suke tgk design whitey mommy (:

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™