Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Anugerah Blog Tercomel

Wah... dah lama saya tak dapat award ni... maklumla... hehehe blog tercorok...:p Award daripada Mama Najlaa...
Award ni memang comel...pertama kali tengok dah suka dah... hehehe.... macih kak lela... sekarang ni turn saya pulak nak bagi anugerah ni kat orang lain... Kak lela tak dapat la... sebab dah dapat kan... huhu...

1. Mommy Pinky [ini bukan sebab dia my bff ya... sebab blog dia memang comel ok...]
2. Ibu Aqil [ ini sebab blog yang saya design ni memang comel... hehehehe]
3. hm.. hm... dua je kot...;p
Jangan kecik hati... saya nilai betul2 ni...:)

6 Comment (s):

  1. hahahahahah TQ mommy.. secomel seceria sewarna warni tuan dia kan?!! hahahaha ;o) mekasih dear..

    ReplyDelete
  2. Tahniah.. Memang selayaknya dapat award tu..

    ReplyDelete
  3. sgt laaahhh layak untuk whitey mummy!!
    mmg comeeell giler pon blog mummy nie!

    ReplyDelete
  4. ciut..terlampau comel...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™