Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Salam Semua... [Entry Focus untuk My Customer ya... tak kira yang lama atau baru...]

Hari ni banyak perkara yang saya belajar... ini bukan entry yang nak suh orang terasa ke apa... ini adalah entry untuk terangkan sesetengah keadaan dan melibatkan semua customer saya... terutama dalam setiap kita berbincang dalam proses untuk menyiapkan blog...atau sebarang tempahan lain...

Sebarang komen atau komplen...saya rasa better anda semua email pada saya... tapi kalau dapat pujian lagi bagus... huhu... jangan la nak jaja merata2... huhu saya dengar ke terdengar kecik hati... mungkin sebab cara kita berkomunikasi secara internet@chatting@email ni tak sama dengan cara bersemuka dan berbincang...

Saya minta maaf jika ada sepanjang kita berbincang... saya ada terKURANG AJAR. saya rasa tak pernah lagi orang2 yang saya kenal dengan rapat cakap saya macam ni... even yang baru kenal pun tak pernah juga cakap macam ni... mungkin cara bercakap dengan YM@email ni lain... ikut cara orang yang membacanya... mungkin maksud saya tak macam tu... saya tak tahu... takut ada  dikalangan customer saya mengatakan begitu. Tambahan kekadang... untuk melayan customer chatting atau email...saya terpaksa menaip menggunakan sebelah tangan... sebelah lagi melayan khalis... jadi tak berapa nak fokus... kekadang maksud tak sampai... mungkin kedengaran kurang ajar

Saya memang jenis straight to the point kalau boleh... habis... terus habis kat situ... tak de lah sampa cerita yang dah berlepas di ulang2 lagi...

rasanya banyak yang saya nak taip...tapi takut tak sampai maksudnya akan jadi salah paham pulak...
apapun untuk semua customer saya.... saya minta maaf... dan minta halal dunia akhirat... yang terlebih dan yang terkurang... Harap di maafkan... lagipun kita tak tahu ajal maut kita bila... saya pun manusia... manusia ni penuh dengan perasaan, nafsu dan sikap yang berbeza yang mendorong kita untuk membuat kesalahan... tapi tak bermakna kesalahan itu perlu diletakkan atas satu bahu je... pihak yang terlibat pun perlu lah ambil berat juga... huhu

Ok lah... lepas ni... saya tak nak bersuara lagi... huhu banyak cakap banyak salah...selepas ini saya rasa...saya hanya berasa di blog saya menunggu orang untuk order... rasanya sudah tiadalah sesi beramah mesra...

Saya dengan ikhlas hati memohon maaf atas semua kesalahan saya... yang saya lakukan samada secara sengaja ataupun tidak disengajakan... minta maaf... dan halalkan semua yang terlebih dan terkurang dunia akhirat...

P/s: ini bukan entry emo... ini entry penjelasan dan memohon maaf...:) jangan disalah mengerti ya...apa2... email saya ya...:)

11 Comment (s):

  1. kak, be strong okayy! syasya kat belakang kakak. yeahh. what u did before this, utk customer akk gak kan. hehe.

    ReplyDelete
  2. @syAzAnA
    tapi sya... akk dapat tahu ada yang tak berpuas hati... huhu... sedihnya... ya la kekadang cara berkomunikasi ni tak sama...

    ReplyDelete
  3. pelik..takpuas hati sal ape lak nih..sian lak!

    ReplyDelete
  4. la mcm tu pulak ke..

    tak berpuas hati dengan kerja akak @ cara komunikasi??

    ReplyDelete
  5. Sabar ye kak...geram la, tak puas hati kenapa tak cakap dekat tuan punya badan. nak kena dengar dari org lain tu yang buat geram :(

    ReplyDelete
  6. Takpe Sha.. At least Sha dah mohon maaf.. Moga terus sukses..

    ReplyDelete
  7. biasalah ckp2 org ne mmg kita x boleh nak elak, sha...be strong k?

    ReplyDelete
  8. Sapo plak yg dok wat kamu sedih ni..? Xelok la ckp belakang. Bila smpi kt telinga, kedengaran xenak sekali. Nape customer tu xbgtau Sha je yg dia xpuas hati dgn kerja Sha? Sabar ye Sha. Sy puas hati je dgn keje Sha. Walaupun ngada2 suh tmbh byk bling2 hr tu. huhu. Jgn mrh ek. Peace.. Cenyum Ckit.. (^.^)

    ReplyDelete
  9. harap2 mereka2 semua clear la kan apa yg sha maksudkan ni..ragam manusia ni macam2, hopefully mereka fully understood..

    ReplyDelete
  10. alahai byk2 sabar eh sha..mmg kdg2 bila berkomunikasi di alam maya ni byk tersalah faham..seelok2nya baik ckp terus terang tanpa mengadu domba kat org lain...

    akak pon nk mintak maap lah klu byk sgt songeh masa mengoder dr sha dulu..apa pun i like yr job..biarlah org lain nak kata aper..mereka hanya takut byg2 sendiri sahaja...be strong ok..

    ReplyDelete
  11. @AQisH
    tak de apa la kak aqish... huhu sha pun ada juga terkasar dengan akk...:P sampai akk ada salah paham... tapi alhamdulillah... semua dapat disetelkan dengan baik... even baru kenal kak aqish pun... tapi ... u always give me support...thanks akk...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™