Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Yang Ditutup

Actually saja nak buat announcement walaupun saya tahu... tak de orang care pun... ahaha... Blog Gallery dan Conway sudah ditutup... sebab saya nak satukan semua blog saya... yang bakal ditutup adalah Blogshop saya... malas juga kekadang nak menjengah banyak2 blog kan....

Dan dalam blog ini saya tak kan lagi ceritakan tentang Khalis dan cerita2 lain... blog ini akan dijadikan khas untuk bisnes dan untuk join contest2... Kisah2 Khalis dan kisah hidup, saya akan sematkan di www.whiteymommy.com

Saya dah kering idea sesangat nak susun blog ini untuk kesesuaian dengan bisnes dan contest... saya rasa banyak lagi widget2 yang nak kena buang sebab nanti nak masukkan terma dan syarat2 untuk bisnes dan juga untuk meletak banner2 contest nanti...

Terima kasih kepada yang sudi membaca ya...

6 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™