Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Proses Pemansuhan Yang Perlu Dikongsi

Ouh... gambar diatas tiada kena mengena dengan entry... cuma rindu sesangat dengan zaman ketembaman Khalis Putra... sekarang Khalis sudah terlalu aktif... Jadi imposibble nak jadi macam ni balik...

Ok... berbalik kepada tajuk... saya akan lakukan pemansuhan kepada blog2 saya... Gallery, Contest dan blogshop saya akan satukan di dalam http://whiteymommy.blogspot.com/ [sayang sangat blog ni... ] sebab bila difikir2kan balik... memang tak de masa punya la nak buka satu2 blog... blog ini saya akan jadikan sebagai blog bisnes saya... InsyaAllah... segala produk2 yang hendak dijual dan juga template2 serta watermark2 yang diorder oleh customer... saya akan upload dalam blog ini...[ok tak? senang sikit kan... tak perlu nak banyak2 blog...

Manakala... segala cerita2 my cute little prince... merepek merapu pulak... saya akan abadikan didalam http://www.whiteymommy.com/ [masih dalam pembikinan template, tak de idea lagi ni... ades... tulung2...] saya akan mula bercerita tentang macam mana saya nak lahirkan Khalis... hehe ada yang nak tahu ke? tapi rasanya macam perlu buat entri berpassword juga nampaknya... macam Mommy Pinky... ehehe...

Saya rasa idea2 ini sangat bernas... gabungkan semua blog... dan domain pula akan digunakan untuk personal... Tambah pula... dalam blog baru nanti saya nak susun label2 supaya lebih teratur... senang bila Khalis nak baca nanti...

4 Comment (s):

  1. wahhh nice kak, pape pon den support 200% segala perubahan baik untuk masa hadapan

    ReplyDelete
  2. tu la kdg2 bila byk blog.. letih juga nak menten.. tak sempat nak jengah semua..
    sudah ade domain ya.. tahniah..

    ReplyDelete
  3. akk dua blog pn rs mlas nk handle. salute pd blogger yg rajin update setiap blog ><

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™