Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Testimonial Kak Marina Hunny


Ini adalah kain kedua yang saya jual... sebelum ni Cha dah borong 6 meter... terima kasih untuk kedua-duanya... kain2 ni memang berkualiti... saya tak tipu... petang tadi kak marina hantar mesej kepada saya katanya:

"Salam sha, akak dah terima kain tadi, cantik gile, memang kualiti bagusla, ni cotton yang paling bagus akak ada, patutla harga mahal tapi memang bebaloi..."
terima kasih akak...

2 Comment (s):

  1. thanks to sha jugak..mmg bagus kain ni. rasa nk beli lg tp kewangan x mengizinkan..kalu masih ada stok lg insyallah akak beli lg..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™