Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Cute Mum

Cari gali semula semua template2 yang pernah direka bentuk... dah lama tak menguploadkan... jadi ni mula nak upload balik... eceh...Order daripada Cute Mum... pada awalnya cute mum pilih tema purple dan orkid... tapi disebabkan tiada gambar orkid yang menarik bagi saya... saya minta cute mum tukar tema... jadi cute mum memilih tema purple dan white lily...
ini lah hasilnya template yang didesign... cute mum nak tambah ladybird pada sidebar... dan saya berjaya membuatnya... eceh... jemputla ke blog cute mum untuk melihat visual yang lebih baik...

ini pula blog badge cute mum... cute mum mahu gambarnya dijadikan badge...
ini pula watermark untuk cute mum...
dan ini pula signature untuk cute mum...
ini pula watermark tambahan yang cute mum order untuk suaminya...

Terima kasih ya sis... sudi order template dengan saya...

6 Comment (s):

  1. baru terpikir nk tema bunga lily gak, upenye dh org gune yek..heheh

    ReplyDelete
  2. oppssss..rasenye cute mum ni mcm akak nye junior sekolahlah..sat lg nak pi tegur betul ke tak orangnye..=p

    ReplyDelete
  3. http://atinanani.blogspot.com/2010/10/anak-anakku-comel-bergaya-contest-blog.html

    akak jom join ni :D

    ReplyDelete
  4. Tq sebab design blog me dengan cantik..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™