Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Kak JaJa

Rasanya dah lama sangat saya tak update blog ni... hehehe sebenarnya rasa macam tak de mood je nak update... tapi... sebagai penghargaan untuk customer2 yang order saya rasa better saya update template2 mereka...

Order daripada kak jaja.. ini kali kedua kak jaja order dengan saya... maceh akk... alhamdulillah... diberikan kepercayaan lagi oleh kak jaja... mulanya kak jaja pilih tema fairy tales... tapi... disebabkan beberapa masalah dalaman.... eceh... jadi saya suggest pada kak jaja... tema bunga sakura ... then ini lah hasilnya... untuk melihat dengan lebih jelas... jemputla ke blog kak jaja ya...
ini badge kak jaja...
ini pula watermark...
dan ini pula... signature...

terima kasih akk... sudi jadi customer sha lagi...

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™