Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Percubaan Dolly


saya tak tahu la apa yang saya buat nih... tapi nak upload juga... hehehe asalnya nak upload kat blog personal je... tapi nak juga pendapat kengkawan... kat blog personal itu... a few je... yang sudi baca....

Ni saya buat main2 je ni... ok tak??? tapi saya tak pandai lagi tau nak wat dolly molly ni... just nak upload artwork je...

Tudung dah pandai buat.... nak lukis baju macam2 tu... tak pandai langsung... pastu... nak buat kedudukan macam2 pun tak pandai lagi... ades... nak wat baby... pulak... hehehe

16 Comment (s):

  1. Chantik daahhh..Tinggi bebenor dolly ini!hehehheheh

    ReplyDelete
  2. ok jerk..manis sungguh si dolly pink ni..

    ReplyDelete
  3. cantik je..tp bukan ari tu kata tamo lukis dolly...

    ReplyDelete
  4. dari pandangan seorang laki, ini memang cantekk..hehe..
    seyesly..
    gud2...

    ReplyDelete
  5. uiks, cantik! buat camne ni? ajar.. ajar.. hahaha

    ReplyDelete
  6. wei...shantek la...

    buatkan gambar saya 1 bole?
    guna software ape nih?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™