Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Perubahan Cara Baru

Tengok semua orang ada fan page, ada twitter... wah... apa lagi... saya pun nak juga la... hehehe... ni bukan jeles ya... tapi orang kata, mengikuti perkembangan semasa... eceh... rasa tak terlewat lagi kan... better late than never,,,
Ini pages saya kat facebook... Like la kalau rasa suka... kat sini saya akan update setiap kali saya install template baru untuk customer... jadi kalau dah jarang upload kat blog tu... tak bermakna saya dah tak nak upload... tapi lebih mudah kalau update status kat Pages ataupun kat twitter... hehehe...
hah... kat sidebar pun ada twitter juga... kalau dah update kat pages... dah tentu akan terus upload ke twitter... hehehe...
Mungkin ada kawan2 yang pelik tengok ni..."apalah yang whitey mommy letak kotak2 kat tepi blog dia ni..." hehehe ada tak yang tanya cam tu? maka ini lah jawapannya... itu kotak2 orang panggil Sexy social bookmark [eh... betul ke? kalau salah sorry ek] situ sebenarnya link2 penting yang saya letak... twitter,facebook dan juga Yahoo Messager saya... kalau rasa nak mudah... nak connect dengan saya... tekan je butang2 tu...

Rasa ini aje yang saya nak bebel setelah lama tak de entry...hehehe... kalo ada entry pun ada ke orang nak  baca... =p... nak cerita tentang Khalis...tapi maklumla... kamera tak de... macam tak best pulak kalau cerita tak de gambar...bila la nak dapat kamera ni... huhuh...

status: busy design template untuk seseorang yang bertemakan pelangi... hehehe... request nak header dolly molly... belajar sikit2... harap2 dolly ini ada beridentitikan saya sendiri..=p

7 Comment (s):

  1. hehehe ibu baru perasan.. baru LIKE.. sowwi erk.. lambat information skit ibu ni.. ;op

    ReplyDelete
  2. hahah wat tutor plak mcm mana nk buat butang kat tepi2 tu

    ReplyDelete
  3. wahh..bestnyerr...sha..nnt ajar akak yer...nak buat gak la.cantikss

    ReplyDelete
  4. kita munya takleh letak butan2 tu, bila kat opis takleh FB, nnt tak cantik je. hehehe..

    penuh dah blog sha ni, tapi still kemas.

    ReplyDelete
  5. semakin cantik dan menarik belog mommy kan.. ;)

    tersusun je.. suka dtg sini, baca entry dan tgk belog.. ;)

    ReplyDelete
  6. Hoho...update terbaru kesian kt sy ek...xpe2...mmg suka dgn template skrg ni...

    ReplyDelete
  7. nice kak! keep it up, den suka font ni, tapi x semau blogger nye lappy or pc ade font ni, kalau x de nnt display akan diganti font lain yg lebih besar, tu je yg x best, pape pon lawa blog akak ni

    Terkini : Terperangkap 3 Minggu Dalam Bilik Mandi

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™