Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Kak Dyana

Template make-over, order daripada kak dyana... kak dyana ni sekarang menetap di Vietnam... jadi blognya menjual kain2 daripada vietnam... ada sesiapa berminat nak membeli kain dan juga dress dan pelbagai lagi product yang ada kat blog kak dyana...

kak dyana suka tema retro... kak syana nak blognya nampak macam jual2 barang whole sale... jika ingin melihat gambaran yang lebih jelas... jemputla ke blog kak dyana... kak dyana juga memilih header kartun.. jenuh la saya kena study untuk wat header kartun... cubaan petama... kak dyana tak berkenan... kali kedua... kak dyana berkenan... alhamdulillah... saya masih belajar lagi dalam wat header2 kartun ni... hehehe

ini badge untuk blog kak dyana... kak dyana nak simple just wording dan background je...
ini pula watermark untuk kak dyana...
dan ini pula signature untuk kak dyana...

Terima kasih akk... sudi order template dengan saya... semoga bisnes akk terus sukses dan maju ya... amin...

3 Comment (s):

  1. sya dh pandai buat dolly......

    ReplyDelete
  2. sha,thanks so much sha.dalam 3hari je dah siap.ramai puji ckp my new blog is attractive tau...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™