Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Neeza

Template make-over order daripada Asneeza... beliau adalah my ex-assistant manager dan juga kawan baik saya semasa saya bekerja dulu... hehehe... Neeza dah mula nak blogging dah sekarang... nak mencoretkan kisah cinta dia la tu... eceh...
Untuk Neeza, maka terhasillah dolly pertama saya... hehehe masih perlukan improvement... tapi setakat ni dapat la puaskan hati neeza...[puas hati ke neeza?] hehehehe... neeza nak dolly lelakinya kepala botak...
Disamping itu, saya keluarkan new featured untuk my template design... pada template saya create icon email, twitter dan share on facebook... biasanya guna kod dan gambar2 yang warna lain kan... [biru dan hijau] jadi saya create terus untuk memantapkan my template [InsyaAllah] memudahkan customer , jadi tak perlu la menambah button2 lain script lagi kan... hehehe

Ini adalah template untuk neeza... kriteria yang neeza inginkan adalah bertemakan taman, ada kereta, warna putih, bunga tulip yang warna warni[saya wat warna pink dan kuning-consider warna warnikan], neeza nak dua kolum... dan simple tapi cantik... hehehe... susah juga nak penuhi kehendak neeza ni... apa pun harap neeza akan puas hati... Jom terjah blog neeza untuk melihat gambaran yang lebih jelas... 

Harap neeza akan puas hati ya... selamat berbelog neeza...

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™