Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Kaseh Amani Collections

 Template make-over yang diorder oleh Kaseh Amani, blog ini adalah blog yang menjual fabrik cotton dan dimiliki oleh dua orang sahabat baik... mereka memilih tema yang simple, ada english style dan mesti warna oren striking... hehehe masa mula2 memang tak tercapai dek akal saya... Allhamdulillah... dapat juga ide sikit2 dibantu oleh pemilik butik ini... Untuk melihat paparan yang lebih jelas jemputla ke blogshop ini... mana tahu kalau ada kain yang berkenan boleh la... shopping sekali... hehehe

 Ini Badge untuk Kaseh Amani Collections... mahukan yang simple dan striking...
 Ini pula signature untuk Kaseh amani...
Dan ini pula watermark yang bertemakan wanita stylo... gambar ini diberikan sendiri oleh mereka... hehehe... terima kasih ya... banyak membantu...

Terima kasih untuk akk berdua kerana sudi menempah template dengan saya... saya berharap agar puas hati ya... hehehe...

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™