Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Header dan Layout Baru Serta Contest

Akhirnya siap juga layout baru untuk blog saya...Macam mana? cantik tak? ke serabut? ke berat masa nak loading... tinggalkan komen dengan Ikhlas... eceh... saya pun baru cuba2 nak buat layout macam ni... hehehehe...

Saya paling suka adalah tang header tu... header tu... saya tak buat sendiri ya... saya tempah daripada Kak Wansteddy . Saya memang adore sesangat dengan setiap artwork dia... cantik... Terima kasih ya kak wan... hehehe dan terima kasih juga kerana sudi layan kerenah sha ni... hehehe...

Esok Khalis Genap Setahun 2 bulan... wah... dah besar sudah anak teruna ku itu... makin lincah... makin ligat... yang paling penting... masih lagi menyusu susu ibu... Bulan ni pulak... bulan birthday my hubby... saya rasa nak buat contest la... hadiahnya... macam biasa... Template make-over... itu aje yang saya mampu bagi... tiada wang ringgit... tiada barang mahal2... tapi hanya sedikit usaha dan idea untuk memuaskan hati para pemenang... ada yang nak join tak? kalau ada yang ingin join... InsyaAllah esok saya akan launching contest ini...

Hehehe... kawan2 beri pendapat dan komen ya...

Tak lupa... hari ni birthday Mommy Pinky yang ke-25... selamat hari lahir ya jana.... semoga sentiasa bahagia dan hidup dirahmati Allah s.w.t untuk ko dan keluarga... amin...

12 Comment (s):

  1. cantek!! mmg cantek.. tak sabar plak nak tggu header yg ibu tempah dr kak wan.. ;o) nnt mommy tlg makeober template background erkk.. :D

    ReplyDelete
  2. wah! ni jugak dah berubah wajah.. cantik tapi macam lambat sikit load, maybe line kurang kak kat cni..
    yana nak join! =)

    ReplyDelete
  3. WM.. seyesly cantik layout baru ni..
    tadi bwu je singgah sini tgk lyout lain, sekarang msk balik dah betukar wajah..
    nice..
    thumbs up!

    ReplyDelete
  4. cantik2...nak loading pun berdezuppp jek

    ReplyDelete
  5. cantik! i like!!
    contest pun i like ajer :) kalau u buat i akan join Insya Alalh :)

    ReplyDelete
  6. layout bru! nice kak! hehehe loikee~~

    ReplyDelete
  7. cantek sesangat..sukala header tu..loading ok je..

    me memang suka contest montest ni..

    ReplyDelete
  8. cantik r...

    nak join contest jgk,tapi jgn bg syarat susah2 ya!hehehe

    ReplyDelete
  9. cantik layout uols nie...weols suke bangat

    ReplyDelete
  10. nak join contest.....
    hehehe....
    bile sist nak buat?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™